grudnia 19, 2018

Jadalna dekoracja- czyli świąteczne choinki.

Już kiedyś wspomniałam Wam, że uwielbiam proste przepisy i jeszcze prostsze rozwiązania. ツ

Chcecie zaskoczyć swoich gości, czymś słodkim a jednocześnie bardzo prostym ale niezwykle przyciągającym wzrok?

Mam dla Was propozycję idealną. ツ


Dekoracja jest o tyle nietypowa, że na końcu można ją po prostu zjeść. ツ

Potrzebujemy:
  • wafelki do lodów 
  • lukier w zielonym kolorze (można oczywiście zrobić go samemu, dodając do niego po prostu odrobinę zielonego barwnika. Ja jednak poszłam na skróty i kupiłam gotową polewę, którą wystarczy zanurzyć w gorącej wodzie).
  • kokos / kolorowe posypki
Wykonanie:
Przygotowujemy lukier lub gotową polewę według instrukcji zamieszczonej na tyle opakowania, zanurzamy ją w gorącej wodzie.
Kiedy była już gotowa dla ułatwienia przelałam ją z torebki do szklanki a następnie zanurzałam w niej wafle.
Następnie obsypywałam kokosem ale można udekorować nasze choinki np posypką lub jadalnymi pisakami.
Lukier schnął naprawdę bardzo szybko, więc musiałam się śpieszyć i każdą choinkę robić od początku do końca i dopiero brać następną. =)
Dekoracja choinek zależy od Nas i naszej fantazji. シ

Mnie osobiście, bardzo podobają się zacieki z lukru, które powstały.




Nie ma tutaj żadnej filozofii i całe wykonanie tej ozdoby zajmuje naprawdę kilka chwil.
W sekrecie zdradzę Wam, że zrobiłam ich dużo, dużo więcej ale jakimś magicznym sposobem zniknęły.

Ale za to jaka Amelia szczęśliwa i w dodatku słodka. =)

Kto w tym roku, będzie miał na swoim stole takie słodkie dekoracje? シ

Przyznać się . =)

Buziaki =*

1 komentarz:

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger