grudnia 07, 2018

Świąteczne kartki robione ręcznie.

Teraz czasy są takie, że większość rzeczy odbywa się drogą internetową.
Ułatwiamy sobie życie, jednocześnie odbierając sobie całą magię.
To już nie to samo, co było kiedyś.
Święta są magiczne, ale tworzą je ludzie, więc mimochodem rzucone „wesołych świąt”, nie uczynią tego okresu wyjątkowym.


Jestem przeogromną fanką wersji papierowej oraz pocztówek. ツ
Lubię mieć życzenia "w ręce".

Dość spora część mojej rodziny mieszka bardzo daleko i niestety nie będziemy mieli możliwości spotkać się w te święta.
Teraz są telefony i w każdej chwili można zadzwonić i złożyć życzenia ale ja lubię "dać coś od siebie".
Więc stawiam na kartki. =)

Przychodzę dziś z moimi trzema pocztówkami, które wykonałyśmy z Amelką wspólnymi siłami.
Dla niej to wielka frajda, tworzyć coś swoimi rączkami a dla mnie to podtrzymanie w pewnym sensie świątecznej tradycji.
Nie są one idealne, ale za to robione prosto z serducha a ich wykonanie zajmuję niewiele czasu.

Są to bardzo proste propozycje i nie potrzebne są tutaj, jakieś specjalne umiejętności.
Jest to fajny sposób na spędzenie np. rodzinnego popołudnia.

Postanowiłyśmy, że nie będziemy kombinować i wykonamy tylko trzy wzory.


Kartka 1 - Bombki


Potrzebne Nam będą:
  • kartka (np z bloku technicznego)
  • klej (ja używam Magika)
  • kilku guzików
  • cienkopis
Wykonanie:
Do kartki papieru przyklejam przygotowane guziki, na różnych wysokościach i w odstępach. 
Następnie dorysowuje do nich cienkopisem sznureczki z kokardkami i gotowe. ツ



Kartka 2 - Choinki


Potrzebne Nam będą:
  • kartka (np z bloku technicznego)
  • klej (ja używam Magika)
  • 2 dziurkacze (o podobnym motywie) - u mnie są to dwie choineczki
  • perełki (naklejki)
  • kawałek kartki w zielonym kolorze
Wykonanie:
Zaczynamy od złożenia kartki na pół i na samym dole wycinamy dziurkaczem motyw, zachowując równe odstępy.
Następnie na zielonej kartce wycinamy drugie choineczki, przyklejając je później do kartki. =)
Osobiście nie bawiłam się w jakieś artystyczne układanie i zrobiłam wielki misz masz. ツ
Zakończyłam wszystko, perełkami,które poprzyklejałam w puste miejsca.


Kartka 3 - Bałwanek


Potrzebne Nam będą:
  • kartka (np z bloku technicznego)
  • klej (ja używam Magika)
  • 3 płatki kosmetyczne
  • kilka kolorowych pomponików
  • para ruchomych oczek
  • czarny flamaster
  • kawałek czerwonego i pomarańczowego papieru
Wykonanie: 
Do kartki przyklejamy waciki po kolei jedno nad drugim układając z niego bałwanka.
Następnie przyklejamy do pierwszego z nich oczka a do dwóch pozostałych pomponiki, które będą służyć za guziki. ツ
Wycinamy z papieru kolorowego dwa, cienkie paski, które posłużą za szalik. 
Natomiast z pomarańczowego papieru wycinamy marchewkowy nos. 
Wszystko przyklejamy, flamastrem malujemy buzie z węgielków i gotowe. =)



Jak możecie zauważyć na każdej kartce pojawił się napis, Wesołych Świąt. 
Poszłam na łatwiznę i wydrukowałam sobie go w trzech egzemplarzach, wycięłam i przykleiłam na taśmie dwustronnej piankowej, dzięki czemu ten napis delikatnie odstaje. ツ


Sprawdza się tutaj powiedzenie, że najprostsze rozwiązania są najlepsze. =)

Teraz wystarczy tylko zaadresować koperty i lecieć na pocztę. ツ


Czy Wy także wysyłacie kartki do swoich bliskich, czy wolicie elektroniczne formy przekazywania sobie życzeń? =)

Trzymajcie się ciepło. ツ

1 komentarz:

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger