grudnia 30, 2018

Co przyniósł Nam ten rok? - Podsumowanie 2018 roku

Ostatnie dni roku, to czas na podsumowania i refleksję. 

Żegnając poprzedni rok, cieszyłam się i głęboko wierzyłam w to, że 2018 okaże się być rokiem lepszym i łaskawszym.

Co przyniósł mi ten mijający rok?
Z pewnością dużo stresów, łez, strach i chwile zwątpienia, był to rok pełen katastrof, ale i również szczęścia, uśmiechu i wiary, że po burzy zawsze wychodzi słońce.



12 miesięcy - to ogrom czasu, który według mnie nie został wykorzystany w 100%.
Za bardzo skupiałam się na rzeczach, na które nie miałam wpływu.
Blog jest moim miejscem w sieci, które daje mi naprawdę ogrom radości i nie małą dawkę inspiracji oraz twórczego myślenia. =)

Przybyło tutaj  w tym roku, wielu nowych czytelników, a b
log cieszy się aż 101 wpisami, nie jest to jednak liczba, którą chciałam osiągnąć, ponieważ celowałam nieco wyżej.

Blogmas - to było ogromne, blogowe przedsięwzięcie tego roku.
Przyznam Wam się, że byłam małym niedowiarkiem i nie wierzyłam, że uda mi się pisać dla Was codziennie. 
A jednak! =)

Podsumowując ten rok, nie mogę nie wspomnieć o wpisach, które cieszyły się Waszym największym zainteresowaniem.  

A oto najchętniej odwiedzane i czytane wpisy 2018 roku:


  1. STYCZEŃ - Idealne prezenty na 50-siąte urodziny - Urodzinoweprezenty.pl
  2. LUTY - 8 dobrych nawyków, które wprowadziłam do swojego życia.
  3. MARZEC - Najczęstsze kłamstwa rodziców - czyli dlaczego rodzice kłamią?
  4. KWIECIEŃ - Nie traćmy czasu - Cieszmy się każdą chwilą - Uśmiechajmy się - 7 rzeczy, na które nie warto tracić czasu.
  5. MAJ - Czego zazdroszczę swojemu dziecku?
  6. CZERWIEC - Mini zoo - Dzień Dziecka
  7. LIPIEC - Wzory, kolory, folklor oraz szczypta elegancji - Matuula
  8. SIERPIEŃ - Komu w drogę... - temu Radosna Kuchnia
  9. WRZESIEŃ - Z babki na babkę - czyli o przesądach słów kilka.
  10. PAŹDZIERNIK - Lista rzeczy do zrobienia jesienią.
  11. LISTOPAD - Kiełki mają moc - mój własny mini ogródek - Home & Kitchen Garden
  12. GRUDZIEŃ - Pytania i odpowiedzi - czyli Świąteczne Q&A.

Czas nieubłaganie pędzi do przodu i wielkimi krokami zbliża się koniec roku.
A ja głęboko wierzę w to, że nadchodzący rok będzie pięknym czasem, że te wszystkie wydarzenia, które zachwiały Nam na chwile świat, znajdą w nim swoje zakończenie. 



Jak wyglądał Wasz rok?

Był szczęśliwy czy cieszycie się, że już się kończy?

Buźka. =*

3 komentarze:

  1. To był na prawdę udany i szczęśliwy rok spełniło się dużo moich marzeń zdałam prawo jazdy ❤️
    https://spam2506.blogspot.com/2018/12/podsumowanie-2018_29.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane podsumowanie ;) Mój rok 2018 zaczął się świetnie ale później było już tylko gorzej więc cieszę się, że się kończy 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie cieszę się, że ten rok zaraz się zakończy. :) Mam nadzieję, że 2019 będzie dla mnie dużo łaskawszy. Kilka z Twoich polecanych wpisów przykuło moją uwagę, więc na pewno zaraz nadrobię i wszystko przeczytam. :) Bardzo relaksujący dla oka blog. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger