grudnia 12, 2018

Spokój i relaks zamknięte w słoiku - Czyli Świąteczne kakao.

Kakao w słoiku to prezent, który wykonacie w kilka chwil, a stanie się ciekawym dodatkiem do każdego upominku.
Takie drobnostki od serca, są zawsze mile widziane.
Wywołują uśmiech a to chyba najważniejsze.
Kakao kojarzy mi się z beztroskimi, dziecięcymi, chłodnymi wieczorami.
Z pewnością jest to pierwsze skojarzenie wielu z Was.


Możecie dodać tam również imbir, przyprawy do piernika.
Wszystko co wpadnie wam do głowy, według waszej inspiracji.
Fajnie sprawdzą się tutaj także pianki marshmallows. 

1 łyżka cynamonu
3/4 szklanki gorzkiego kakao
1/3 szklanki cukru pudru
Pół tabliczki białej czekolady
Pół tabliczki czekolady mlecznej

W słoiku warstwowo umieść kakao wymieszane z cynamonem, białą a na samej górze mleczną czekoladę(starte zostały na tarce o dużych oczkach). 
Efekt będzie jeszcze lepszy, jeżeli na górze umieścimy pianki. 


W takim przypadku, słoik ze słomką sprawdzi się idealnie ale tak naprawdę nada się każdy.

Oczywiście można wszystkie składniki wymieszać i przesypać do słoika, ja jednak chciałam aby mój słoik prezentował się efektownie więc przesypałam wszystko warstwami.

Na zakończenie, fajne było by dodać etykietę lub zawieszkę z informacją typu "Przed użyciem: wymieszaj wszystkie składniki i dodaj 3 łyżeczki do gorącego mleka".


Efektowny upominek w kilka minut?
To możliwe.

Kakao jest najlepszym antidotum na zły humor i wszystkie smutki. =)

Lubicie takie prezenty? ツ
Buźka. =*

5 komentarzy:

  1. Wygląda bosko, taka bomba kaloryczna to dla mnie zbawienie o tej porze roku. Nie wpadłam na to, żeby zetrzeć czekoladę na tarce i zrobić wiórki, zawsze rozpuszczałam kostki w mleku. Dzięki za inspirację! PS Masz super włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to super, sama bym w życiu nie wpadła na tak świetny pomysł. Takie drobne prezenty cieszą najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm, super pomysł jednak znając nie bym żałowała że wypiłam takie cudenko. pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny pomysł! I pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda i musi niezwykle pachnąć!
    Pozdrawiam:)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/12/teraz-juz-wiesz-czemu-piotrus-pan-nie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger