grudnia 03, 2018

Pytania i odpowiedzi - czyli Świąteczne Q&A.

11 Pytań i 11 szybkich odpowiedzi.

Pomyślałam, że taki wpis idealnie wprowadzi Was ale i również mnie samą w ten świąteczny klimat.

Boże Narodzenie to wyjątkowe Święta, jedyne w swoim rodzaju, przepełnione ciepłem i rodzinnym czasem.

Zrób sobie kawę lub gorącą herbatę i zapraszam do przeczytania oraz spędzenia ze mną kilku chwil.


1. Odliczasz dni do świąt?
W tym roku podwójnie. 
Blogmas jest takim moim odliczaniem do wigilii oraz odkąd zostałam mamą, Naszym obowiązkowym elementem stał się kalendarz adwentowy z czekoladkami.

2. Kiedy zaczynasz przygotowania do świąt?
Prezenty zaczynam kupować już w listopadzie. 
Ze świątecznymi porządkami bywa różnie, to wszystko zależy od wolnego czasu i wielu innych czynników, chodź zazwyczaj staram sobie je zrobić 2 tygodnie wcześniej, żeby później się nie gonić.

3. Ulubione Świąteczne zapachy?
Cynamon, mandarynki oraz świeżo pieczone ciasta - tak pachną moje Święta.

4. Jaka choinka będzie w twoim domu, w tym roku?
W tym roku będzie ona w kolorach złota, srebra i bieli.
W zamian tego, dla przełamania będą kolorowe lampki. =)
Natomiast mniejsza choinka, która pojawi się w pokoju malutkiej w całości będzie w czerwonym kolorze.

5. Kiedy i kto ubiera choinkę w Waszym domu?
Dwa lata z rzędu ubierałam ją sama. 
W tegoroczne święta plan jest taki, że choinkę będzie ubierać cała Nasza trójka.  
Od wielu lat, jeszcze w moim rodzinnym domu a teraz i u Nas jest tak, że choinkę ubiera się w niedzielę, która jest najbliżej świąt, więc i teraz tak się stanie. =)

6. Twój ulubiony świąteczny film?
Na pewno nie jest nim "Kevin".=D 
Niedługo pojawi się na blogu tekst o moich ulubionych, pięciu świątecznych filmach, więc niedługo ta zagadka zostanie rozwiązana. 

7. Makowiec czy sernik?
Tutaj odpowiedź jest krótka ale i prosta - zdecydowanie makowiec.

8. Ulubiona potrawa wigilijna?
Zupa grzybowa jest moim ulubieńcem.
Nie mam pojęcia jak mogłam przeżyć kolację wigilijną bez tej zupy w swoim rodzinnym domu. =)

9. Gdzie spędzasz tegoroczne święta? 
Tak jak i w poprzednich dwóch latach, wigilię spędzamy tylko Naszą trójką ale pierwszy i drugi dzień spędzamy w rozjazdach, u rodzinki. Nasza rodzina jest dość sporych rozmiarów, więc Nasz czas dzielimy na kilka części. =)

10. Czy lubisz święta?
Lubię je i to bardzo.
Odkąd zaczęłam postrzegać świat jako coś, co niestety nie trwa wiecznie, polubiłam je jeszcze bardziej, szczególnie za beztroski czas, który mogę spędzić z rodziną na rozmowach, śmiechu i zabawie.
Nic mnie wtedy nie goni. 
Czerpie z tego magicznego czasu pełnymi garściami, bo niedługo mogą pozostać Nam już tylko wspomnienia( a jakie one będą, to już my sami musimy zdecydować).

11. Lubisz bardziej wigilię czy wolisz pierwszy dzień świąt?
I jeden i drugi dzień jest magiczny i ma w sobie to coś, ale zdecydowanie bardziej wolę pierwszy dzień świąt, choćby z uwagi na zwolnione tempo. 
Mamy wtedy czas na celebrowanie wspólnych chwil. 
W wigilię za to jest przeogromny pęd i wyścig z czasem aby wszystko było idealnie przygotowane na wigilijną kolacje.


Kochani, zabawmy się w szybką grę. =)
Wybierzcie sobie jedno pytanie i odpowiedzcie na nie w komentarzu. =)
Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi a jednocześnie będę mogła Was w pewnym sensie poznać.


Buźka. =*

5 komentarzy:

  1. Oj tak cynamon i mandarynki zawsze będą mi się kojarzyć ze świętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą magię i dobrą energię Świąt- odliczam dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam do tego jeszcze goździki i pomarańcz ☺ to mi się kojarzy ze świętami też zawsze .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł na post! Święta są wspaniałym czasem <3 Zapach świąt? Zdecydowanie mandarynki i świeżo pieczone pierniczki <3 A Kevin w TV to juz tradycja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger