grudnia 08, 2018

7 propozycji na spędzanie zimowych wieczorów.

Zimne i szare wieczory sprzyjają spędzaniu czasu wolnego w domu.
Jak go dobrze spożytkować?



Niżej znajdziecie 7 moich pomysłów, na to jak można przyjemnie spędzić zimowe wieczory.

A więc, start!
  1. Gotowanie - eksperymenty w kuchni to jest to co lubię. ツ A chyba jeszcze bardziej mój mąż. =D Mamy dwa w jednym. Przeogromna frajda przy przyrządzaniu gwarantowana, a jeszcze większa w jedzeniu. ツ
  2. Kolorowanki dla dorosłych - ich szczegółowe elementy, wymagają skupienia, precyzji i pewnej ręki. Pozwala mi to na zebranie myśli a jednoczenie na stu procentowy relaks. Jest to niesamowicie wciągające zajęcie. ツ
  3. Czytanie - w tym zimowym okresie, najbardziej skłaniam się ku lekkim lekturom z zakończeniem, które potrafi mnie zaskoczyć. Lubię książki, które mają ciekawą fabułę i potrafią zaciekawić czytelnika.
  4. Domowe spa - wystarczy napełnić wannę gorącą wodą po same brzegi. ツ Długa kąpiel, maseczka na twarz czy malowanie paznokci, to nie tylko odrobina relaksu ale i odskocznia oraz chwila spokoju, w Naszym zabieganym i pełnym obowiązków życiu. シ
  5. Planszówki - jest to bardzo kreatywny sposób na spędzenie przyjemnego wieczoru w świetnym towarzystwie. Alternatywa do cudów elektronicznych, które towarzyszą Nam na co dzień.
  6. Prowadzenie dziennika - grudzień sprzyja rozmyślaniom, więc proponuję pisać, pisać i jeszcze więcej pisania. Notowania własnych myśli, tego co dobrego spotkało Nas w danym dniu lub co na przykład chcemy zrobić w najbliższym czasie. U mnie, również świetnie sprawdza się pisanie tekstów na bloga, czy własnych notatek, które pomagają uwolnić moją głowę od nadmiaru myśli.
  7. Serial lub film - idealny sezon na nadrobienie serialowych czy filmowych zaległości. Pogoda za oknem idealnie sprzyja spędzeniu wieczora przed telewizorem, pod kocem i z miską popcornu w ręce. シ

W tym wszystkim najważniejsze jest to, abyśmy byli szczęśliwi... ツ


Co Wy robicie w Grudniowe wieczory?

Buziaki =*

4 komentarze:

  1. Ja kocham herbatki owocowe ☺ na wieczór i dla moich oczu bo ja okularnik 5 min patrzenia np jak auta jedza w ciemnym pokoju to odpoczynek dla moich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo mój pomysł to nauka do sesji ;( ale też czasem jakiś film 😁 inaczej by oszalec można

    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis :) Sama nie dawno coś podobnego stworzyłam na swojej stronie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serial, gotowanie i czytanie - to rzeczy, których nie odmówię w wolne wieczory! Gotowanie oczwyiście wpsólne, bo takie najfajniejsze! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger