grudnia 01, 2018

BLOGMAS #2018

Witajcie Kochani.
Pędzę do Was z pewnym dużym dla mnie przedsięwzięciem.
BLOGMAS !
Termin jest pewnie wielu z Was doskonale znany.

Dziś pierwszy dzień Grudnia.
Kojarzy mi się on ze śniegiem, ciepłą rodzinną atmosferą i świętami.
W tym roku postanowiłam na bloga, również wnieść trochę świątecznej magii.

Będą pojawiać się tutaj wpisy typowo Bożonarodzeniowe i mam nadzieję, że Wam się spodobają.
Tak jak każdego dnia zjada się jedną czekoladkę z kalendarza adwentowego tak i tutaj będzie wielkie odliczanie do tych świątecznych dni.
Wspólnie będziemy wyczekiwać i odliczać.
Poprzeczkę, którą sobie stawiam jest dość wysoko, ponieważ w mojej głowie kryje się plan, aby pisać dla Was codziennie.
Jak to wyjdzie to sami ocenicie. ツ


Tak jak wyżej już wspomniałam, Grudzień będzie obfitował w masę nowych wpisów, i aby niczego nie przeoczyć, możecie zaobserwować mojego bloga, dzięki czemu będziecie ze wszystkim na bieżąco i nic Wam nie umknie. シ
A mi będzie bardzo miło. =)


W komentarzu możecie napisać jaki wpis chcielibyście przeczytać, a może macie jakieś świąteczne pytania? 
Będzie to dla mnie pewnego rodzaju wskazówka oraz inspiracja do napisania kolejnych tekstów. ツ

Buźka =*
Trzymajcie kciuki.
A więc ruszamy...
3...2...1...
Czas start!

2 komentarze:

  1. Oo tak ! i na naszych blogach jest ten czas, nie tylko yt ;) cuuudnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia :D Sama myślałam aby codziennie aż do świąt dodawać wpisy :D Jednak grudzień poświęcę na całkiem inne wpisy niż dotychczas :) Mam nadzieję, że coś z tego będzie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger