grudnia 14, 2018

5 najlepszych Świątecznych filmów - wartych obejrzenia w tegoroczne Święta.

"Kevin" już od dawna działa mi na nerwy, ale to może dlatego, że jestem nim po prostu "przesycona" i znam już każdą scenkę na pamięć.

Na szczęście Świątecznych filmów jest wiele, więc można wybierać i przebierać a każdy znajdzie coś dla siebie.


Bez tej piątki, po prostu nie wyobrażam sobie świąt.

O czym mówię?
Zacznijmy od mojego ulubionego. ツ


1. "Grinch: Świąt nie będzie" - jest to film, który kojarzę jeszcze z czasów beztroskiego dzieciństwa. Rozbawia mnie on do łez. ツ Główną postacią jest zielony stwór, który nie lubi Świąt Bożego Narodzenia i chce popsuć wszystkim radość i sprawić aby byli równie nieszczęśliwi co on. Różne rzeczy i pomysły aby uskutecznić swój plan, kryją się w jego głowie. Jednak tutaj wkracza Cindy, małą dziewczynka z Ktosiowa, która za wszelką cenę chcę aby Grinch pokochał święta.


2. "Święty Mikołaj z 34 ulicy" - historia świąt i świętego Mikołaja, zatrudnionego do pracy w galerii handlowej na stanowisko świętego Mikołaja. Kris (bo tak nazywa się postać), okazuje się być prawdziwym Mikołajem, jednak nikt w to mu nie wierzy, oprócz małej dziewczynki, która jest córką pracowniczki centrum. Wszyscy traktują staruszka jako szaleńca. Jego wiara w magie świąt jest jednak tak silna, że trafia do osób, mu najbliższych.

3. "Zawód Święty Mikołaj" - Lucy, jest prowadzącą programu w stacji telewizyjnej. Poszukuje "Świętego Mikołaja", kiedy już znajduje idealnego kandydata, nie ma pojęcia o tym, że jest on prawdziwym Mikołajem, w poważnych tarapatach. Zastępcą Mikołaja staje się Lucy, która już jako dziecko, przestała w niego wierzyć. Jest to film bardzo świąteczny, pełen śmiesznych wątków i scen. Już więcej Wam nie zdradzę. ツWarto obejrzeć samemu. =)

4. "Listy do M" - Polski, świąteczny film, który na swoim kącie ma już trzy części (nie mam swojej ulubionej, bo wszystkie są naprawdę fajne). ツ Każda z nich wprowadza do Świąt, trochę innej "magii". Film ten opowiada wiele historii, wielu osób - łączą ich Święta. Nie są one nadzwyczajne, a raczej proste, życiowe, świąteczne historie, zwykłych ludzi.


5. "Opowieść Wigilijna" - film, który zmusza do refleksji. Kiedy obejrzałam go pierwszy raz, miałam mieszane uczucia. Za drugim razem się w nim zakochałam. Jest on niesamowicie prawdziwy, ponieważ na świecie roi się od zła i ludzi siejących dookoła wiele złego. Film opowiada o tym, że pieniądze nie są miarą naszego szczęścia i że warto czynić dobro, ponieważ nie tylko ono do Nas powróci ale sprawimy, że świat będzie lepszy i piękniejszy.



Okey, miała być piątka. 
Zrobię Wam jednak psikusa. ツ
Oprócz tych wyżej wymienionych, mam jeszcze kilka, które chciałabym Wam polecić. ツ

  1. Brat Świętego Mikołaja
  2. Cztery gwiazdki
  3. Córka Mikołaja
  4. Elf
  5. Holiday
  6. Kochajmy się od święta
  7. Śnięty Mikołaj
  8. Święta last minute
  9. Świąteczny książę
  10. To właśnie miłość
  11. W krzywym zwierciadle: Witaj Święty Mikołaju
Kochani ja naprawdę umiem liczyć do pięciu, ale z racji tego, że jestem mamą, nie mogę nie wspomnieć tutaj również o świątecznych bajkach. ツ

Oto moje zestawienie najciekawszych i najpiękniejszych świątecznych bajek. 

  1. Artur ratuje gwiazdkę
  2. Dziewczynka z zapałkami
  3. Epoka Lodowcowa - Mamucia gwiazdka
  4. Kubuś Puchatek - Puchatkowego Nowego Roku
  5. Madagwiazdka
  6. Pada Shrek
  7. Ratujmy Mikołaja
  8. Renifer Niko ratuje święta
  9. Znów Wigilia


Nic tak nie wprawi Nas w świąteczny nastrój jak wspólne oglądanie, świątecznych filmów. ツ

A jaki film jest Waszym ulubionym?

Trzymajcie się ciepło. ツ
Buźka =*

6 komentarzy:

  1. Chyba wszystkie oglądałam :) Ale na pewno wrócę do części z nich w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wpis! Już czekam na tem czas kiedy będę mogła siąść przed komputerem i obejrzeć coś z tej listy :)
      Pozdrawiam!/
      http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/12/teraz-juz-wiesz-czemu-piotrus-pan-nie.html?m=1

      Usuń
  2. Jest co oglądac zatem, Ja to chyba tylko Listy do M oglądałam :)) I pewnie będe Kevina oglądac, mam nadzieję, że leci w tym roku!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. „To właśnie miłość” dopiero na 10 miejscu? Dla mnie to numer 1! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alfabetycznie jest, dlatego na 10 :) Ale co nie zmienia, że film jest świetny.

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger