listopada 29, 2018

Zegar, który odlicza same szczęśliwe chwile - ModernClock.pl

Niedawno dotarła do mnie pewna paczka, na którą czaiłam się już od pewnego czasu.
Chodzi tutaj o zegar do pokoju malutkiej.

Spędzamy w tym pokoju naprawdę sporo czasu, na zabawach i brakowało mi w nim zegara, aby szybko zorientować się "która godzina", bez konieczności wyciągania i spoglądania za każdym razem na telefon.
Były jednak pewne warunki.
Musiał pasować do naszego wnętrza, wyróżniać się formą oraz przyciągać wzrok. ツ

Zegar ścienny flaming spodobał mi się od razu i bez chwili zawahania, zdecydowałam się właśnie na niego.
Dlaczego?
Bo jest on w Naszym ulubionym wzorze i kolorze. =)

U Melki w pokoju występują 2 motywy przewodnie.
Jednorożce i flamingi.
Gdzie nie gdzie przewija się jeszcze nasza ulubiona bajkowa postać - myszka minnie.
Całe to szaleństwo odbywa się obowiązkowo w różowym kolorze. =)


Zegar, który wybrałam do pokoju małej jest drewniany z przeuroczym różowym flamingiem.
Stał się on uzupełnieniem Jej małego królestwa i nadał wnętrzu przytulności.
Jest nowoczesny ale i ma swój niepowtarzalny charakter.
Co bardzo mi się w nim podoba.
Zegar jest bardzo starannie wykonany.

Jego wzór wbrew pozorom, nie jest przytłaczający, a jest przyjemny dla oka, delikatny i bardzo dziewczęcy. ツ
Nie tylko odmierza on upływający czas, ale jest również wspaniałą dekoracją.

Jego montaż jest dziecinnie prosty.
Jest on do zawieszenia na haczyku lub wkręcie metalowym.
Wymiary zegara to 30 cm x 30 cm.
Nie jest zbyt mały, ani zbyt duży - jest taki w sam raz. ツ

Na tarczy są cyfry rzymskie co bardzo ułatwia odczytanie godziny oraz może stać się pomocą w nauce w odczytywaniu godziny na zegarku.

Warto tutaj również wspomnieć o mechanizmie zegara, który nie wydaje żadnych dźwięków.
A wskazówki płynie przesuwają się po tarczy.

Przesyłka bardzo szybko trafia do Naszych rąk.
Dociera do Nas starannie zapakowany w kartonowym pudełku. =)
Nie ma tutaj mowy o żadnych uszkodzeniach w trakcie transportu.

Cena jest bardzo przystępna, więc jest to ogromny plus.






Jak przerwać nudę i monotonie panującą w Naszym wnętrzu?
Postawić na oryginalny dodatek, który doda niepowtarzalnego charakteru.

Na stronie ModernClock.pl znajdziecie zegar, nowoczesny, pasujący dla każdego wnętrza.
Zarówno do kuchni, jadalni, salonu, biura czy pokoju dziecięcego.
Jest ogrom wzorów i kolorów do wyboru.
Każdy znajdzie coś idealnego dla siebie i swojego wnętrza, któremu dzięki zegarowi nada niepowtarzalnego charakteru.

Oferta jest naprawdę bardzo bogata.
Znajdziemy na przykład zegary drewniane ale i naklejane. 

Dla każdego znajdzie się tutaj coś miłego. ツ


A Jakie dekoracje królują w Waszych wnętrzach?

Buziak =*

2 komentarze:

  1. Piękny zegar! Ja bardzo żałuję, że wiele podobnych ozdób nigdy nie pojawi się w moim domu. Niestety nie znoszę cykania zegara. Taka lekka oznaka mizofonii. U mnie są więc tylko zegary elektroniczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow bardzo ładnie wygląda ten zegar :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger