sierpnia 12, 2019

Ziołowa pielęgnacja włosów - szampon oraz odżywka prosto z Indii

Już po raz czwarty przychodzę do Was z recenzją kosmetyczną, gdzie pierwsze skrzypce gra firma Sattva
Dlatego, aż tyle o tym mówię?
Ponieważ, nadal wiele z Was nie zna tej firmy a warto. 
Jest to firma, która w swojej ofercie kosmetyki produkowane w Indiach, które posiadają wiele certyfikatów.
Mamy więc pewność, że kosmetyki, które kupujemy są dobrej jakości oraz w 100% bezpieczne. 

Bardzo polubiłam się z ich produktami.
Dla przypomnienia, gdyby ktoś był zainteresowany, odsyłam Was do wcześniejszych wpisów.

Olejek do twarzy i ciałaWcierka do włosówFarba naturalna do włosów.
To są kosmetyki, które miałam i bardzo serdecznie Wam polecam, ponieważ są naprawdę warte uwagi.

Tym razem produkty są dwa. 
Szampon oraz odżywka do włosów. 
Stałam się ostatnio ogromną włosomaniaczką i bardzo zagłębiłam się w temat pielęgnacji włosów. 

Kilka dni temu, znów poczyniłam rewolucje na mojej głowie. 
Jakiś czas temu, zmieniłam kolor, a tym razem spadło aż 15 cm. =)
Świetnie czuje się w nowej fryzurze, ale trzeba o nią odpowiednio zadbać. 



Szampon ziołowy do włosów Mango
Bardzo fajnie się pieni, a wystarczy naprawdę odrobina produktu. 
Nie ma jednak problemu z jego spłukiwaniem.
Producent proponuje aby nanieść szampon i wmasować go w skórę głowy oraz włosy do momentu powstania piany a następnie pozostawić go na 5 do 10 minut, a następnie spłukać.
Można wyczuć w nim delikatne nuty ziołowe.
Włosy się po nim nie elektryzują oraz nie plączą, są przyjemne w dotyku, pięknie połyskują.
W składzie znajdziemy: Aqua Decyl Glucoside, Sodium Lauryl Sorcosinate, Sodium Cocoyl Glycinate, Mango, Aloe vera, Reetha, Bhringraj, Jatamasi, Amla, Neem, Thyme, Almond oil, Acrylate copolymer, Tocopheryl acetate, Phenoxy ethanol, Lemon oil, Rosemary oil, N-undecylenoyl glycine, N-capryloyl glycine, Triethanolamine, Natural fragrance, Natural color.
Nie zawiera siarczanów.


Odżywka do włosów ziołowa Mango
Odżywka jest dla osób, które lubią, kiedy ich włosy są zdrowe, dodatkowo pięknie się błyszcząc.
Odżywka świetnie się rozprowadza i w dodatku ma przepiękny, delikatny zapach.
Włosy są wygładzone, nie plączą się i bez trudu można je rozczesać.
Nadając im pięknego, naturalnego połysku.
Odżywka zawiera w swoim składzie, same naturalne składniki i ekstrakty: mango, aloes i mleko z hibiskowca.
Takie połączenie to idealne odżywienie i nawilżenie dla naszych włosów.
Jest to kosmetyk odpowiedni, dla każdego rodzaju włosów.
Odżywka świetnie sprawdzi się, także przy włosach długich oraz doskonale poradzi sobie ze zmyciem olejków.
Należy niewielką ilość nałożyć na mokre, umyte wcześniej włosy. Zostawić na około 5 minut, a następnie dokładnie spłukać.
Skład: Aqua, Milk protein, Oleyl alcohol, Mango, Casein, Cetyl alcohol, Hibiscus milk, Glyceryl monostearate, Coconut cream, Cetostearyl alcohol, Lanolin, Aloe vera gel, Glycerine, Propanediol, Lecithin, Tocopheryl Acetat (Vit. E), Natural Fragrance


Opakowania po 210 ml to idealna pojemność np na wyjazd, kiedy to nie musimy brać ze sobą całego, dużego opakowania szamponu czy odżywki. 
Bez problemu zmieścimy je w nawet małej kosmetyczce pełnej przeróżnych produktów. 
Wiadomo nie od dziś, że pakując się na wakacje zawsze brakuje miejsca w naszym bagażu. 


Jakich produktów do pielęgnacji włosów używacie?
Buziaki =*

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię indyjskie kosmetyki naturalne, w sumie to dzięki mojej przyjaciółce :D Tej firmy nie znałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger