sierpnia 02, 2019

Małe radości od Fabryka Fajności

Kto nie lubi prezentów, niech pierwszy rzuci kamieniem. =)
Osobiście nie znam, a drobnostki prosto z serducha cieszą mnie najbardziej, więc jeśli macie w planach organizację przyjęcia, ślubu, urodzin czy chrzcin to zapraszam do dalszego czytania, ponieważ wspólnie ze sklepem Fabryka Fajności mamy dla Was kilka propozycji.

Pewnie spotkaliście się już np na weselu, z drobnym upominkiem, który czekał na Nas przy stole.
Lecz nie tylko otrzymywanie jest fajne, dawanie jest jeszcze fajniejsze.
Miło by było, zostawić dla swoich gości drobny upominek jako podziękowanie za przybycie. 
Jest to mały gest, lecz bardzo cieszy. =)



Spotkałam się już ze słonikami, alkoholem, cukierkami w ozdobnych pudełkach, z alkoholem oraz miodem w małych słoiczkach.

Sklep Fabryka Fajności, ma zupełnie inne pomysły, na które sama bym nie wpadła, lecz bardzo mi się one podobają. =)



Lizaki

Kto powiedział, że lizaki są zarezerwowane tylko dla dzieci?
Dorosłym, również wypada. =D
Smak owocowy, połączony z jadalnym kwiatkiem bratka. =)
Brzmi kusząco, prawda?
Lizaki tworzone są w Polsce i są ręcznie robione z wysokiej jakości, świeżych składników. 
W składzie znajdziemy: cukier, glukoza, aromat, barwnik spożywczy.
Lizaki, są wykonywane na bieżąco, na zamówienie, ponieważ ich data przydatności to miesiąc.
Prawda, że pięknie się prezentują. 
Nie można odmówić im uroku. ツ
Na stronie znajdziecie również lizaki, które smakują jak Nasze ulubione drinki, np. mojito, pina colada, szampan z truskawkami czy czerwone wino.

Serduszka z nasionami

Te przeurocze serduszka, zostały wykonane z papieru czerpanego, a w nim zostały zatopione nasiona maku polnego, czarnuszki oraz mydlnicy. 
W opakowaniu kryje się, aż 5 takich serduszek.
Na etykiecie znajdują się informację dotyczące sadzenia oraz w zależności od Naszego pomysłu, także imię, data np ślubu lub chrzcin. 

Bomby kwiatowe

Tak jak i serduszka, są wykonane z papieru czerpanego oraz nasion maku polnego, czarnuszki i mydlnicy. 
Wyrastają z nich przepiękne kwiaty. =)
Opakowanie oraz etykieta jest taka sama, jak w przypadku serduszek, o których była mowa wyżej. =)



Niezapominajka alpejska, to roślina, która rośnie w bardzo szybkim tempie, więc błyskawicznie możemy cieszyć się jej niebieskimi kwiatami. =)

Na opakowaniu, znajdziemy wskazówki dotyczące uprawy.
Opakowanie samo w sobie, robi wielkie WOW. =)
A z tyłu znajdziemy piękny wierszyk. 
”Niezapominajka przyciąga motyle, które przyczyniają się do zapylenia ogrodu. Jest symbolem pamięci, a ten dzień jest wyjątkowy. Gdy wysiejesz te nasiona i zobaczysz jak roślina rośnie, przypomnisz sobie te niezwykłe chwile, które wspólnie spędzaliśmy.”

Bransoletka

W czasach szkolnych uwielbiałam bransoletki i nosiłam ich dość sporo, lecz nie srebrne czy takie z koralików.
Lubowałam się w sznurkowych czy właśnie w takich przeuroczych wstążeczkach. =)
Kiedy ujrzałam ją w przesyłce, uśmiechnęłam się szeroko. =)
Jest różowa z pięknym, złotym przesłaniem "Life is Beautiful". 
Świetna ozdoba, na przeróżne imprezy czy np wieczór panieński.
Przepięknie prezentuje się zawiązana na kokardkę wokół nadgarstka. ツ



Woreczek "zestaw na kaca"

Wielkie wydarzenia, takie jak wesele, sylwester, urodziny czy imprezy zazwyczaj kończą się przyjemnie, lecz na drugi dzień umieramy w łóżku z bólem głowy.
W tym woreczku, możemy ukryć wszystko to co pomoże Nam przetrwać ten trudny dzień po udanej imprezie. =)
Worek jest bawełniany, w rozmiarze 20x25 cm, więc zmieścimy tam wszystko to co potrzebne. 
Pakujemy ekwipunek i zamykamy za pomocą sznureczka.

Mam już plan, jak wykorzystać ten przezabawny woreczek.
Włożę do niego tabletki na ból głowy, energetyka, zupkę chińską oraz gumy do żucia.
Wręczę go jako dodatek do głównego prezentu z okazji 18-nastych urodzin.
W końcu krok w dorosłość to poważna sprawa.
Uważam, że będzie on sporym elementem zaskoczenia. ツ


Co mogę Wam powiedzieć o tym sklepie?

Wiele dobrego, ponieważ jest to jeden z nielicznych sklepów, który wychodzi klientom naprzeciw. ツ
Jeśli mamy jakiś pomysł lub pytanie, nie bójmy się i uderzajmy do nich jak w dym. =)
Wyjaśnią, podpowiedzą a może nawet zrealizują indywidualny projekt. ッ
Wszystko oczywiście wedle możliwości.
Życie składa się z pięknych chwil, a każda z nich jest inna i niepowtarzalna.
Jest to mała, rodzinna oraz Polska firma. 
Dlaczego o tym mówię?
Uważam, że trzeba ale przede wszystkim warto wspierać Polskie projekty i ludzi z pasją, chęcią i zapałem do pracy. ツ
Wszystko tworzone jest w Polsce, z dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół.
Znajdziemy bransoletki, woreczek (zestaw na kaca), lizaki oraz nasiona. 
Asortyment jest stale poszerzany, więc jeśli jesteście ciekawi oraz zainteresowani to polecam śledzić ich stronę, są także na instagramie. =)


Kilka lat temu na weselu otrzymaliśmy słoniki, które były przepiękne, tylko że po chwili, tak po prostu, wylądowały w pudle z kartkami. 

Wolę jednak prezenciki w innej formie, takie, które można zjeść lub coś z nimi zrobić. 

Kiedy organizowałam swój ślub, chrzciny czy roczek Melki miałam taki plan lecz brakło mi pomysłów.

Żałowałam okropnie lecz ostatecznie odpuściłam ten temat.
Teraz pomysłów mam wiele, lecz okazji brak. =D
Wiem jednak, że powrócę do tej firmy z przeogromnym zamówieniem jeszcze nie raz. =)


Jest to mały gest, który niesamowicie cieszy.

A jak wiadomo, szczęście składa się z małych radości. =)

Co Wam sprawia najwięcej radości?

Pięknego dnia.! ツ

4 komentarze:

  1. Podobają mi się zwłaszcza lizaki 😁 Beatka nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa fabryka fajności! :)
    Najbardziej ujęły mnie lizaki - są bardzo urocze.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Bardzo fajny pomysł. Osobiście jak bym dostała taki podarunek na pewno pokazała się na buźce uśmiech!
    Pozdrawiam 😀
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo uroczo wyglądają te lizaki. Ucieszlabym się z takiego podarunku. Ciekawy post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger