sierpnia 06, 2019

Zabawa i Nauka od Wydawnictwa MSZ =)



Wydawnictwo Media Service Zawada jest mi doskonale znane i darze je ogromną sympatiom. ツ

W dobie internetu, nasze dzieci są zarzucane przeróżnymi treściami.

Wiele z nich, nie jest dostosowane do ich wieku lub są po prostu nieodpowiednie.
Dzieci nie umieją odróżnić dobra od zła i tutaj zaczyna się nasza rola, rola rodziców, aby wskazać dzieciom tę lepszą stronę świata. =)

Treści, które znajdziemy w publikacjach wydawnictwa MSZ są wartościowe i odpowiednie dla dzieci.



Pozwólmy dzieciom na bycie dziećmi.
A częścią dzieciństwa są bajki i ulubieni bohaterowie.
Znając treści dziecięcych czasopism, sama je Melce kupuje.
Też byłam dzieckiem i pamiętam jak bardzo cieszyłam się, na nowy numer ulubionego magazynu.
Radość dziecka z małych rzeczy, jest nie do opisania.
Takie publikacje to nie tylko radość, rozrywka czy ulubione postacie, to przede wszystkim nauka.



Magic Pocket 
Czasopismo, które moim skromnym zdaniem jest jednym z lepszych dla dzieci. 
Niestety, moja Amelka musi jeszcze trochę poczekać, ponieważ jest to magazyn dla dzieci w wieku od 5 lat.
Znajdziecie tam pamiętnik Julki ( głównej bohaterki, przepis na domowe lody, łamigłówki, quizy, naukę ryzowania ślimaka i sowy, kolorowankę, ciekawostki z życia zwierząt, pytania prosto z polany, nauka segregacji śmieci, opowiadanie oraz wakacyjny konkurs.
Mnóstwo wartościowych treści w jednym miejscu. =) 




Pidżamersi

Magazyn o trójce dzieciaków, które po zmroku zmieniają się w pidżamersów, przeżywając tym samym, niesamowite przygody.
Co kryje się w tym numerze?
Komiks z nowymi przygodami, test, zabawy, wykreślankę, małe diy - walkie talkie, gra kształtów, kolorowanki oraz konkurs z nagrodami.
Do numeru jako upominek, został dołączony jeden z trzech breloków z superbohaterem.




Scooby-doo - Wampiry i inne świry

Magazyn z kolejną porcją przygód Scooby-doo i jego przyjaciół.
To bajka wszech czasów. 
Sama kiedy byłam dzieckiem, spędzałam czas wspólnie z bohaterami. =)
Na stronach magazynu kryje się blog tajemniczej spółki, komiks, quiz kudłatego, gra planszowa, kostka do stworzenia, poszukiwanie strachów oraz znajdywanie różnic, krzyżówka, kolorowanie i tworzenie własnego komiksu.




Super Wings - Lecimy do Kalifornii

Drużyna samolotów, która nie tylko dostarcza przesyłki dzieciom na całym świecie, ale także przeżywająca niezwykłe przygody.
Znamy tę bajkę ze szklanego ekranu, więc tym więcej frajdy mamy, że bohaterowie są w Naszym domu. 
W każdym numerze, kryje się przygoda z innego miejsca na świecie.
Tym razem akcja rozgrywa się w Kalifornii.
W magazynie czeka na Nas, komiks z przygodami drużyny Super Wings, plakat, quizy, elementy do pokolorowania, informacje o miejscu, o którym mowa w czasopiśmie oraz pomysł na małe co nieco.
Kolejny magazyn, który polecam Wam z czystym sumieniem. =)

Tym razem jednak pozycja, przede wszystkim dla najmłodszych. 




Świnka Peppa - Pisz i ścieraj - Wesołe wyzwania 

Ulubiony bohater wielu maluchów, w tym mojej Amelki. 
Nauka z ulubionymi bohaterami, nie jest już taka straszna.
Peppa nauczy Nasze maluchy, rysować, łączyć kropki, poznawać literki oraz pisać. 
Wszystko to odbywa się w formie zabawy. =)Dołączony został mazak suchościeralny z gąbeczką, więc można zetrzeć i zaczynać zabawę od nowa.




LOL Surprise - Wodą malowane - Bawimy się

Przeurocze laleczki, to ulubienice małych dam, które tylko czekają, aż zostaną "pochlapane" wodą.
Dzieci uwielbiają kolorowanki, dziś mam nieco inną propozycję.
Co powiecie, na kolorowanki wodne?
Nie potrzeba tutaj kredek czy farbek, wystarczy czysta woda i pędzelek.
Świetna alternatywa dla zwykłych kolorowanek.
Moja córcia, zna i bardzo je lubi.
Wystarczy mokrym pędzelkiem pomalować rysunek, aby nabrał barw. 




Animal Club - Zwierzęta z naszego lasu

Dzieci uwielbiają zwierzątka, puzzle oraz kolorowanki.
A ta książeczka łączy te wszystkie rzeczy. ツ
Zwierzęta, które pojawiają się na puzzlach, kryją się również pod nimi, na obrazkach do pokolorowania.
Puzzle składają się z 9 elementów, na każdy obrazek.
Na stronach znajdziemy również kilka ciekawostek na temat tych właśnie zwierząt. =)
Bardzo ciekawa propozycja dla najmłodszych dzieci, które uwielbiają leśnych mieszkańców. 






Jakich bohaterów uwielbiają Wasze dzieci? ツ

Książeczki oraz czasopisma dla dzieci, są dostępne na Książeczki Bajeczki.pl


Do końca wakacji akcja specjalna na stronie www.ksiazeczkibajeczki.pl – kup ulubione publikacje i odbierz prezent!

7 komentarzy:

  1. Kiedyś uwielbiałam takie gazetki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super rzeczy ! dzieciaki mojej siostry byłby zadowolone ! :-)

    http://beautybookbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne książeczki :) wingsy mamy w małym palcu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. moje dzieci uwielbiają takie gazetki i książeczki, mamy ich całkiem sporą kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam Pijamersa tylko czerwonego :)
    http://naprawdenienazarty.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra byłaby w raju! :)
    Gorąco pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger