czerwca 05, 2017

Jak dobrze zacząć dzień?

Wstać, przeżyć, iść spać.
O nie!
Nowy dzień to nowe wyzwania.
Przeżyjmy go jak najlepiej.

Poranek jest wyznacznikiem tego jaki będzie Nasz cały dzień, więc warto go dobrze zacząć.


Mój przepis na udany poranek:
  • Stała pora pobudki - zawsze kiedy tylko mam okazje pospać trochę dłużej niż zazwyczaj, wstaję rozkojarzona, leniwa i niechętnie zbieram się z łóżka. 
  • Od razu po przebudzeniu wypij szklankę wody z cytryną - oczyszcza nasz organizm z toksyn oraz jest bardzo ogromnym zastrzykiem energii.
  • Lista zadań - dzień wcześniej, krok po kroku spisuje sobie rzeczy, które mam do zrobienia następnego dnia. Tak łatwiej zapanować i zorganizować sobie dzień.
  • Włącz radio - nic tak nie działa pozytywnie na człowieka jak muzyka. Dla mnie jest to zawsze solidna dawka energii.
  • Prysznic - chłodna woda, pozwoli Nam się obudzić.
  • Porządne śniadanie - jest to najważniejszy posiłek dnia, to dzięki niemu mamy siłę, aby rozpocząć dzień.


A Ty, od czego zaczynasz swój dzień?

Miłego Dnia !

19 komentarzy:

  1. Dobrze to napisałaś, ja zawsze wstaje kiedy otworze oczy bo później ciężko mi się wygramolic z łóżka ;)
    Radio z poprawiajacą humor muzyka i poranny prysznic to podstawa, sama tak robię.
    Żyjmy tak jak by to był Nasz ostatni dzień :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rady, muszę trochę się ustabilizować, bo moje poranki są często całkiem inne i chaotyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rady.
    Ja nie lubię wcześnie wstawać.
    Najchętniej to bym leżała w łóżku jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do pobudek staram wcześniej wstawać, ale u mnie to wielki problem. Choć dzień o wiele lepszy; )
    agnieszka-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień trzeba zacząć z pozytywnym nastawieniem! Życie ma się tylko jedno i nie powinniśmy mieć czasu na żale i pretensje do całego świata :)
    I zgadzam się, pyszne i zdrowe śniadanie to podstawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szklanka wody z cytryną góruje u mnie zawsze w lato, na zimie wolę się z samego rana rozbudzić szklanką ciepłej herbaty z cytryną i miodem :) Zawsze z samego ranka towarzyszy mi muzyka która wspiera mnie w wykonywaniu codziennej rutyny! Dodatkowo jakieś pyszne śniadanko (jakieś dobre ciepłe omlety albo płatki) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na udany poranek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również pierwsze co piję to woda z cytryną - stawia na nogi lepiej niż kawa. A mój przepis na udany poranek i cały dzień. Gdy otwieram tylko oczy wpatruje się we mnie dwoje małych zaspanych ocząt mojej rocznej córeczki i z radością wyciągają się usteczka do całusa. Dwie minuty później do sypialni boso przybiega mój 3 latek i z oddali już słyszę " BAJA MLEKO, BAJA MLEKO" :) I jak tu się nie śmiać od rana. Dziś przyniósł mi swoje 3 ukochane podusie i mówi " Mamo wszyscy Cię Kochają Trzy podusie i Ja " :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne sposoby na dobry dzień :)
    myślę, że warto się do nich dostosować :)
    ja akurat nie mam problemów z dobrym dniem
    zawsze wstaję będąc optymistycznie nastawiona :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój poranek wygląda podobnie :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak samo wszystko :) Tylko bez listy zadań, nie chce mi się. Często zamiast tego pamiętnik piszę lub dziennik wdzięczności :)
    A radio musi być! Mam aplikację w komórce i najbardziej lubię słuchać Radia Zet Gold i Radia Złote Przeboje. No bo same hity! 😁
    http://projektk18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! Robię podobnie rano i zawsze jest pozywtywnie! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze włączam dobra muzykę (czyli disco polo hehe) i od razu mam więcej energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo w tygodniu tak to wygląda, ale weekend mogłabym zmienić haha :D
    Super, pomocny post!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rano zawsze po przebudzeniu włączam muzykę i tańczę :D hahah :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zawsze musze zjesc rano sniadanie i wypic wode z cytryna:) fajny pomysl na post!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja rano zawsze z moim synkiem swiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie zdecydowanie sprawdza się szklanka wody po przebudzeniu i dobre śnaidanie. Dodają mi energii na cały dzień i poprawiają humor. Zapraszam do mnie :)
    daisylikeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na post, idealny dla zabieganych i zapracowanych ;) rady przydadzą mi się tym bardziej że w lipcu zaczynam pracę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger