sierpnia 28, 2019

Bomba witamin, zdrowia oraz energii zamknięta w butelce - 1-dniowa Dieta sokowa

Dieta od zawsze stanowiła głośny temat.
Pewnie już każdemu o uszy odbiła się dieta, czy inaczej detoks sokowy, który na tyle mnie zaintrygował, że postanowiłam sprawdzić go na własnej skórze. 
Był to dla mnie całkiem nowy rodzaj wyzwania. 
Próbowałam różnych detoksów, m.in. owocowy, warzywny czy jaglany, lecz zawsze w stałej formie. 


Przesyłka dostarczana jest pod same drzwi, wprost do rąk, w pudełku z odpowiednim zabezpieczeniem (coś na kształt lodówki z wkładem chłodzącym).

Soki Sport Food Soki powinno się wypijać co 2-3 godziny według określonej kolejności.

U mnie wyglądało to tak:
7:00 - 7:30 Szczupła Talia
Skład: jabłka, truskawki, agrest, porzeczki czarne, porzeczki czerwone, wiśnie
9:30 - 10:00 Eliksir Młodości
Skład: truskawki, jeżyny, jabłko, czarny sezam, mleko kokosowe
12:00 - 12:30 Piękna Skóra
Skład: jabłko, pomarańcza, gruszka, mięta, siemię lniane
14:30 - 15:00 Święty Spokój
Skład: jabłko, banan, truskawka
17:00 - 17:30 Naturalny Izotonik
Skład: kokos, jabłko, nasiona chia
19:30 - 20:00 Wieczna Młodość
Skład: ogórek, jabłko, seler, jarmuż, szpinak, pietruszka




Wiśnie, które znajdują się w składzie to bogate źródło witamin oraz minerałów. Wspomagają pracę serca, regulują pracę układu pokarmowego i opóźniają procesy starzenia.

Dodatkowo oczyszczają, odmładzają i odchudzają. 
Takie owocowe połączenie pozwala na kontrolowanie metabolizmu.




Czerwone owoce, które znajdują się w tym soku, nie tylko cieszą oko pięknym kolorem ale przede wszystkim sprawiają, że jest on bardzo orzeźwiający.
Czarny sezam, który znajduje się w tym połączeniu wspomaga spalanie tłuszczu oraz obniża podatność organizmu na stres.



W tym soku znaleźć można nasiona lnu, które pozytywnie wpływają na dolegliwości układu pokarmowego. 
Połączenie pomarańczy, gruszki oraz jabłka to istna bomba witaminowa.
Mięta, która również jest ukryta w tym soku, pozytywnie wpływa na trawienie oraz orzeźwia i gasi pragnienie.

Banany, czyli jeden ze składników jest naturalnym lekiem na nadciśnienie, który pomoże ukoić skołatane nerwy dodatkowo zawierający ogromne ilości potasu.
Truskawki z kolei, obniżają poziom cholesterolu oraz ciśnienie tętnicze.
Jabłka chronią przed zawałem serca.




Naturalny izotonik to sposób na pozbycie się zbędnych kilogramów, skutecznie nawadniając organizm.
Kokos, który znajdziemy w składzie posiada wiele właściwości odżywczych oraz zdrowotnych, które odpowiadają za przyspieszenie przemiany materii.
Dodatkowo miąższ kokosa bogaty jest w błonnik, magnez, potas, fosfor i kwas foliowy.



Zielony kolor spowodowany jest kompozycją pietruszki, szpinaku, jarmużu.
Witamina K, ukryta w jarmużu ma właściwości antynowotworowe.
Jest to także cenne źródło chlorofilu.
Witamina C, zawarta w pietruszce działa odkwaszająco.
Natomiast potas, żelazo i kwas foliowy zawarte w szpinaku chronią przed miażdżycą.


Notatka od producenta:
Niezdrowy tryb życia, kofeina, papierosy, stres, produkty przetworzone- to wszystko niekorzystnie wpływa na nasz organizm, zaburzając równowagę kwasowo-zasadową, co powoduje odkładanie się toksyn. 

1-dniowy detox ma na celu oczyszczenie oraz detoksykację organizmu, usuwając toksyny.
Poprawia tym samym przemianę materii oraz pomaga w utracie wagi i sprawia, że czujemy się lekko.  

Jednym ze skutecznych sposobów na oczyszczenie naszego ciała z zalegających toksyn są właśnie soki owocowe lub owocowo-warzywne.

Produkty są naturalne, bez konserwantów i sztucznych barwników.
W każdej butelce kryje się komplet witamin oraz naturalna porcja zdrowia.




Taki detox, to świetny początek zdrowszego trybu życia.
Nie będzie on miał najmniejszego sensu, jeśli następnego dnia zasypiemy się toną niezdrowego jedzenia, powracając tym samym do starych nawyków żywieniowych.

Jako najlepszy dzień na detoksykację organizmu wybrałam piątek, ponieważ był to dla mnie niesamowicie zwariowany dzień. =)
Zawalona obowiązkami od góry do dołu wiedziałam, że nie będę miała czasu na podjadanie oraz na myślenie o jedzeniu.

Jednak bardzo mile się zaskoczyłam, ponieważ nie odczuwałam uczucia głodu- 500 ml soku wystarczyło aby mnie zasycić.
Między nimi piłam bardzo dużo wody, ale jest to zalecane każdemu i w żaden sposób nie wykroczyłam po za schemat. =)

Taki sokowy detox, raz na jakiś czas, powinien zafundować sobie każdy z nas, aby organizm mógł sprawnie działać, niczym dobrze naoliwiona maszyna.


Pijecie soki świeżo wyciskane?
Próbowaliście już tego rodzaju diety?

6 komentarzy:

  1. Heej! Te soczki na prawdę świetnie wyglądają, z chęcią bym się takiego napiła :D

    Pozdrawiam https://paniodsztuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę ze producent tych soków ma też inne ciekawe rozwiązania na takich dietach. Jestem ciekawa czy dałabym radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwy są świetne 😂😂😂 mogłabym wypijać między posiłkami 👌

    OdpowiedzUsuń
  4. JEszcze nigdy nie byłam na takiej diecie sokowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio coraz częściej zastanawiam się nad tego typu dietą ;-)

    https://beautybookbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś próbowałam takiej opcji ale zrobionej samemu w domu. Fajne rozwiązanie i smacznie 💗

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger