sierpnia 16, 2019

Paczka pełna spokoju i dobrej energii - Spokojny Umysł


W naszym zwariowanym Świecie coraz trudniej o odrobinę spokoju.
A jak wiadomo, 'tylko spokój może Nas uratować'.

Tutaj przychodzi mi z pomocą paczka od sklepu Spokojny umysł, pełna dobra.
Produktów jest pięć: książka, notes, kadzidełka, kryształ - Ametyst, mydło oraz mały umilacz w postaci dwóch herbatek. ツ
Nie są one przypadkowe, wszystkie produkty są naturalne oraz mają pozytywny wpływ na umysł i nasze ciało.

Zdradzić Wam mogę już na starcie, że paczka w stu procentach trafiła w moje gusta, za co jeszcze raz serdecznie dziękuję całej "Spokojnej załodze" =)

Nie przeciągam dalej, ponieważ nie mogę się doczekać, aż sami poznacie te cudowności.
A więc, zaczynamy.



"Wszystko zaczyna się w głowie. Planuj, działaj, nie marudź!"
Nie wystarczy przeczytać tej książki, trzeba ją także albo przede wszystkim, przepracować i pozwolić sobie a bycie szczęśliwym.
Książka, która wyróżnia się na tle innych, dzięki której możemy zmienić swoje życie, trzeba tylko uwierzyć w siebie.
Jeśli w Naszej głowie stworzymy bariery nie do przeskoczenia, nie ma szans, że uda Nam się je pokonać. 
Tak jak mówi tytuł "wszystko zaczyna się w głowie", więc przestać szukać wymówek i marudzić, tylko sięgnij po tę książkę a następnie zacznij zmieniać swoje życie na lepsze. ツ
Przeczytałam ją na jednym tchu, ale mam zamiar przeczytać ją kolejny raz i stworzyć sobie stoją nową ścieżkę.
A najlepiej swoje myśli przelewa się na...papier.


"Witaj, nazywam się Karolina Cwalina!
„Sexy zaczyna się w głowie” oraz „Sukces zaczyna się w głowie” to moje dwa autorskie projekty rozwojowe. Skończyłam prawo, ale… poszłam w lewo. Zakochałam się w coachingu i konsekwentnie szkolę się oraz zdobywam doświadczenie w tej dziedzinie. Dziś jestem kobietą, która wspiera innych, która pragnąc zmian i dążąc do samodoskonalenia, nie unika ciężkiej pracy. Bez niej nic z nieba nie spada i dlatego niepowodzenia są moimi wyzwaniami, porażki schodami do sukcesu, a ludzie, którzy we mnie wierzą, motywatorami do działania. Kiedyś zmagałam się z ciężką chorobą i nie miałam świadomości, czego tak naprawdę chcę. Cierpiałam z powodu niskiego poczucia własnej wartości i braku wiary w siebie. Czułam się bezsilna i niemal utraciłam nadzieję, że coś w moim życiu może się odmienić, bo uważałam, że na wiele nie zasługuję. Na moje i mam nadzieję Twoje szczęście zaczęłam się interesować rozwojem osobistym… Odkryłam, co mnie motywuje. Stworzyłam strategię „na życie”, plan działania i ruszyłam w żmudną, ale fascynującą drogę ku samorealizacji. Dzięki wytężonej pracy zmieniłam się fizycznie i psychicznie, odnalazłam sens, cel i napęd do zmian. Dziś chętnie dzielę się swoją historią i własnymi sposobami na wyjście z mniejszych i większych życiowych zawirowań, ponieważ takowe cały czas na mnie czyhają i walczę! Fortuna kołem się toczy, czasem można mieć dość, ale nie poddajemy się… Działamy.
Czy ta książka jest dla Ciebie?
Tak! Bo, jak piszę na swojej stronie : „Każdy z nas chce czuć się spełniony, doceniony i szczęśliwy. Wszyscy mamy marzenia, stawiamy sobie cele, rysujemy idealny obraz swojej przyszłości. Jednak dlaczego tak trudno po to sięgnąć? Bo czasem brakuje wsparcia, motywacji i inspiracji.” Mam nadzieję, że ta książka zainspiruję Cię do stawienia czoła wyzwaniom i ruszenia po zwycięstwo. Zamiast suchych i sztampowych porad, odnajdziesz w niej moją historię oraz ćwiczenia, które sama wymyśliłam, kiedy miałam wszystkiego dość. Zastosowałam je, i wiesz co? Pomogły! A propos – czy masz świadomość tego, że każda kobieta jest sexy? Każda, która w siebie wierzy. Bo SEXY zaczyna się w głowie. Podobnie jak sukces. W ogóle, wszystko zaczyna się w głowie! Dlatego – otwórz tę książkę, przeczytaj ją, wykonaj zawarte w niej ćwiczenia, i nikomu, absolutnie nikomu jej nie oddawaj, bo będziesz do niej wracać przy kolejnych krokach drogi po wszystko czas start!!!"



Notes eko TILLIA
Jestem ogromnym maniakiem wszelkiego rodzaju zeszytów i notatników.
Ten przede wszystkim przykuwa uwagę swoim niepowtarzalnym wyglądem.
Jest on w 100% ekologiczny wykonany w duchu less waste.
Ma on na okładce dekorację w kształcie czerwonego liścia, w dodatku jest on ręcznie szyty.
Jest to notes w moim ulubionym formacie A5, i liczy, aż 100 kartek.
Strony są gładkie, w odcieniach delikatnej szarości, ponieważ wykonane są z papieru makulaturowego, który pochodzi z recyklingu.
Będzie on, także świetnym prezentem, dla osób, które lubią nie tylko piękne przedmioty, ale także planowanie czy organizację. =)
Co zrobić aby się zmotywować?
Notować wszystkie swoje pomysły, tworzyć mapy myśli.
Pisać, pisać i jeszcze raz pisać...


Kadzidełka Ka Fuh - Lawenda
Kolejnym produktem, który znalazłam w przesyłce to japońskie kadzidełka.
Zapach lawendy korzystnie wpływa na nasz umysł, wycisza oraz relaksuje.
Nazwa Ka Fuh w języku japońskim oznacza "zapach kwiatów na wietrze".
Powstają one zgodnie z tamtejszym rzemiosłem.
Kadzidełka nie dymią oraz są pozbawione aromatu palonego drewna, ponieważ są one pozbawione bambusowego patyczka w środku.
Zapach lawendy pozwala mi się zrelaksować i odpocząć skołatanym myślą.
W opakowaniu znajduje się 50 patyczków oraz ceramiczna podstawka.
Palą się one około 25 minut.


Ametyst – sopel średni
Ametyst –  jeden z najbardziej efektywnych kryształów uzdrawiających ludzi, zwierzęta, a także rośliny.
Jest to podobno najlepszy kryształ do medytacji, pozwala odprężyć się i zwiększyć świadomość.
Z uwagi na to, że jest to produkt naturalny, może się on delikatnie różnić od pozostałych. 
"Energia Ametystu łagodzi ból głowy i migreny, zmniejsza stres i napięcie nerwowe. Ametyst stosowany jest do harmonizowania własnego życia, ułatwia procesy decyzyjne, przynosi duchowe przewodnictwo, zdrowy rozsądek i realistyczne cele. Neutralizuje miejsca wszelkie negatywne energie."
Wychodziło by więc na to, że jest to kryształ idealny dla mnie. ツ
Nigdy wcześniej nie przywiązywałam większej wagi do tego typu przedmiotów, ale chyba najwyższa pora zacząć?


Cztery Szpaki – Mydło Słona Lawenda 110g
Zapach lawendy kryje się nie tylko w kadzidełkach, ale także w mydle. 
Jest on delikatny a zarazem niespotykany i uspakajający.
Używam go codziennie, idealnie sprawdza się podczas długich kąpieli po ciężkim dniu.
W składzie znajdziemy sól himalajską (ma ona właściwości przeciwzapalne i detoksykacyjne) oraz niebieską glinkę (jest ona bogata w mikroelementy oraz sole mineralne, ujędrnia, nadając skórze sprężystość).


Muszę się Wam przyznać, że herbat nie miałam jeszcze okazji spróbować ale dziś wieczorem koniecznie to nadrobię. =)
Jestem ich bardzo ciekawa, ponieważ nie zawierają one w sobie herbaty, w zamian tego w składzie znajdziemy mieszanki ziół oraz przypraw.
Prawda, że brzmi interesująco?
Na stronie sklepu Spokojny Umysł znajdziemy kilka kategorii, w zależności od tego co tak naprawdę Nas interesuje: joga, medytacja, książki, aromaterapia, kosmetyki naturalne, dieta i odżywianie, kursy i szkolenia, inne.

Znajdują się tam tylko produkty organiczne i naturalne.
Chcesz pokonać stres, zwiększyć energię, zmotywować się, zwiększyć pewność siebie, oczyścić ciało i umysł, zrelaksować się, zwiększyć koncentrację, odnaleźć spokój?
Jeśli chociaż raz, odpowiedziałeś twierdząco, to nie zastanawiaj się dłużej i wskocz na stronę Spokojny Umysł, ponieważ jest to wspaniałe miejsce, pełne dobra w czystej postaci! =)
Jest to jedna z tych firm, które lubię i cenię najbardziej.
Polska a przede wszystkim tworzona z pasją i zamiłowaniem, przez trójkę przyjaciół, którzy wykorzystując swoje mocne strony, tworzą wspólnie coś dobrego - społeczność, którą zarażają swoją pasją do natury, świadomego i zdrowego stylu życia. ツ


Jakie mam plany na dzisiejszy wieczór?

Wsiąść gorącą kąpiel i uspokoić swoje myśli delikatnym zapachem lawendy a następnie zasiąść pod kocem, z kubkiem herbaty w ręku, książką, długopisem oraz notesem (na przemyślenia), oraz po raz drugi z lawendowym zapachem unoszącym się w powietrzu. =)

Buziole =*

10 komentarzy:

  1. Kryształ do medytacji mnie nie przekonał jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są produkty jest i książka - czego chcieć więcej ! :)
    Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, już sprawdzam stronę :) Paczka naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne produkty, nie dziwie się, ze paczuszka Ci się podoba! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paczka :) Mnie najbardziej podoba się notes i mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Uwielbiam takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku! Mnie również marzy się taka paczuszka! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger