czerwca 25, 2019

Wcierka do włosów z ziołowymi ekstraktami - Sattva.pl



Niestety kondycja moich włosów jest bardzo słaba i pozostawia wiele do życzenia, stosowałam już wiele odżywek oraz szamponów aby im pomóc, aby nie wypadały.

Niestety nie przyniosło to większych rezultatów.

Jakiś czas temu odkryłam wcierkę.

I chodź początkowo byłam do niej bardzo sceptycznie nastawiona to naprawdę sobie świetnie radzi z moimi włosami, które odkąd urodziła się Amelka, żyją swoim życiem.


Produkty tej marki są mi znane i miałam okazję już przetestować Olejek do twarzy i ciała - kwiat lotosu, który świetnie się u mnie sprawdził.




Produkt zamknięty jest w plastikowej butelce z atomizerem, dzięki czemu dużo lepiej korzysta się z produktu.

Pojemność to 100 ml.

Mimo dość mocnych ziołowych ekstraktów, moja skóra głowy nie została podrażniona. 
Stosuje ten kosmetyk już około 3 tygodni, codziennie po umyciu włosów.

Włosy są mocniejsze, wypadanie ustało a w zamian pojawiło się wiele niesfornych kosmyków, tak zwanych 'baby hair'.

Po moim dość dużym już odroście widać jak dużo urosły, co również jest zasługą tego kosmetyku. ツ


Wcierka henna & amla jest na bazie: aloesu, henny, amli, ekstraktu z kozieradki, gorczycy, papryki oraz drzewa sandałowego.
Jest to orientalny i dość mocny zapach, chodź tylko na początku, później można wyczuć ziołowe nuty.


Składniki, które znajdują się w produkcie, nie znalazły się tam przypadkowo. 
  • Sok z aloesu, działa nawilżająco.
  • Ekstrakt z henny, działa przeciwzapalnie i łagodząco.
  • Ekstrakt z owoców amli, działa pobudzająco na porost oraz regulująco na skórę głowy.
  • Ekstrakt z drzewa sandałowego, nadaje orientalny zapach oraz stymuluje porost.
  • Ekstrakt z kozieradki, działa pobudzająco na porost włosów.
  • Ekstrakt z gorczycy, działa pobudzająco na porost włosów.


Sposób użycia: nałożyć 5 ml produktu na skórę głowy. Delikatnie wmasować. Można nakładać przed lub po umyciu głowy.

Skład: Aqua, Aloe Barbadensis(Aloe Vera), Lawsonia Inermis (Henna), Glycyrrhiza Glabra (Licorice), Emblica Officinalis(Amla), Polysorbate 20, Propanediol, Acacia Concinna (Shikakai), Chamomilla Recutita Matricaria (Chamomile), Nardostachys Jatamansi (Spikenard), Trigonella Foenum ( Fenugreek), Hydrolyzed Soy Protein, Brassica Alba (White Mustard), Santalum Album Extract, Azadirachta Indica (Neem), Rosmarinus Officinalis(Rosemary) Oil, panthenol, Niacinamide, Allantoin, Capsicum Annuum (Pepper), Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid.


Kosmetyki są naturalne, posiadają zielone logo oraz nie są one testowane na zwierzętach.
Wytwarzane są one na bazie roślinnych składników, pochodzących z pewnych i czystych upraw, o właściwościach pielęgnacyjnych oraz leczniczych.
W swoim składzie nie posiadają parabenów.
W ofercie sklepu znajdziemy wiele kosmetyków, przez produkty do włosów (odżywki, szampony, wcierki, olejki), aż po żele do mycia twarzy, kremy, mydła, olejki oraz balsamy do ciała.

Produkt ten ale i wiele innych, znajdziecie na stronie sklepu Sattva.pl oraz w wielu drogeriach, w świetnych cenach. シ


Jakich produktów używacie, aby wzmocnić swoje włosy? ツ
Buziaki =*

7 komentarzy:

  1. Ja niestety jestem leniem i oprócz szamponu i od czasu do czasu jakiejś maski/odżywki nie używam nic systematycznie :/ Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy też żyją własnym życiem, niestety. Wszystko za sprawą ciągłego farbowania przez co są słabe i wypadają. Jestem ciekawa tej wcierki, może u mnie też się sprawdzi. Wiesz może czy jest gdzieś dostępna stacjonarnie czy tylko online?
    http://nouw.com/luuxyaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wcierki do wlosow 😁 moimi ulubionymi jest kozieradka, pokrzywa, skrzyp, olej musztardowy, rycynowy, z ostropestu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ją skończyłam jest świetna! Chcę pozostałe dwie wersje tej wcierki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślałam nad nią :D ale ostatecznie padło na inny olejek stymulujący wzrost włosów.. u mnie też niedługo pewnie jego recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie! Z chęcią wypróbuję :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger