czerwca 10, 2019

Niebanalne prezenty od Podarunkowo.pl



Dzień ojca już na horyzoncie.
W tym roku postanowiłam podejść do tego tematu zupełnie inaczej.
Z przymrużeniem oka i z luzem. =) 

Z pomocą przyszedł mi sklep podarunkowo.pl, który za chwilkę przybliżę Wam bardziej.

Zapraszam. ツ




Wiele mężczyzn, w głębi serca pozostaje wiecznymi dziećmi. 

Mój mąż, gdzieś poniekąd również, dlatego te skarpetki muszą do niego trafić, będzie to upominek od Amelki, z okazji nadchodzącego święta. 
Kiedy jest tylko, jakaś chwila wolnego, mąż uruchamia xbox'a, chodź i mnie się to czasem zdarzy. =) 
Jest to jego sposób na odreagowanie stresów po ciężkim dniu.
Są to stopki w kolorze białym i w uniwersalnym rozmiarze, mimo tego pasują zarówno osobom w rozmiarze 37 jak i 42. =)
Są wykonane z bardzo fajnego, przyjemnego materiału.
Nadruk, pomimo wielu prań, się nie spiera.
Świetny gadżet, który sprawdzi się jako upominek na przeróżne okazje. ツ





Mój mąż to zapalony kibic, ale i kiedyś pogrywał, więc ta piłka, ma taki symboliczny wymiar.
Pierwsze kroki Amelki były nawet w stronę takiej oto piłki, ponieważ od małego chciał rozbudzić w niej tą pasję. ツ
Kiedy tylko zobaczyłam ją na stronie, postanowiłam, że będzie ona idealnie prezentowała się na półce. 
Dlaczego?
Jest to piłko- skarbonka. =D
Jest ceramiczna i bardzo staranie wykonana.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jej wielkością, ponieważ mimo to, że wybrałam opcję średnią jest ona sporych rozmiarów. 
Nie ma tutaj możliwości otwierania od dołu, więc nie ma również możliwości podbierania pieniędzy. =)
Jest to niesamowita motywacja do oszczędzania. ッ
Dodatkowo, co warto wspomnieć, przesyłka była bardzo dobrze zabezpieczona na czas transportu, więc nie było tutaj nawet mowy o uszkodzeniu. 
Daje Wam słowo, że każdy facet, bez względu na wiek, będzie zachwycony.




Jeden prezent, a mianowicie koszulka, jest prezentem dla mojego taty, ponieważ opisem idealnie do niego pasuje.
Jak tylko ją zobaczyłam to pomyślałam sobie o nim i nie mogłam przejść obok niej obojętnie. 
Wykonana jest w 100% z bawełny. 
Po praniu zachowuje swój rozmiar, kolor oraz co najważniejsze nadruk się nie spiera. 
Rozmiar nie jest ani zawyżony, ani zaniżony.
Koszulka jest dostępna w rozmiarze M,L,XL,XXL i występuję w kolorze czarnym. 
Na stronie podana jest dokładna tabela z rozmiarami, koniecznie zwróćcie na to uwagę przy składaniu zamówienia.
Napis jest niebanalny i z pewnością przykuje on uwagę wielu osób. 
Taki upominek nie musi być wręczony tylko z okazji dnia ojca, sprawdzi się on równie świetnie np z okazji urodzin. 
Jestem pewna, że zrobi ona na nim ogromne wrażenie. ツ




Jeśli poszukujecie prezentów niebanalnych , na przeróżne okazje, to polecam Wam zajrzeć do podarunkowo.pl

Pośród wielu kategorii, na pewno znajdziecie coś co spełni Wasze oczekiwania. ツ
Znajdziecie tam kubki, kieliszki, koszulki, skarpetki, poduszki, gdy imprezowe oraz wiele, wiele więcej, a to wszystko w fajnych cenach. 
Wysyłka odbywa się w ekspresowym tempie i dlatego upominki zawsze dotrą na czas. 

Jestem bardzo ciekawa, czym się kierujecie w wyborze prezentów dla bliskich? 

Buziaki =*
I aby ten dzień był piękny ツ

5 komentarzy:

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger