czerwca 16, 2019

Moje torebkowe uzależnienie - SuperGalanteria.pl

Mam bzika na punkcie torebek, po prostu je uwielbiam.
W pewnym momencie bardzo zaprzyjaźniłam się z dużymi torebkami.
Ta miłość trwała przeszło 4 lata.
Teraz jednak zapragnęłam czegoś zupełnie innego. 
I tak oto zdecydowałam się na to oto cudo. 


Jest to mój nowy nabytek od SuperGalanteria.pl
Bardzo fajna, miejska ale i pojemna torba, mimo swoich niewielkich rozmiarów.

Jako mama, w swojej torebce mam kilka dziecięcych gadżetów, które muszą mieć swoje miejsce oraz wiele drobiazgów, których dzięki wielu kieszonką nie muszę już poszukiwać w otchłaniach torebki.

Główna kieszeń jest zapinana na zamek, więc mam pewność, że nic mi z niej nie wypadnie. 
Pozostałe kieszonki są zarówno na zamek jak i magnes.
Wnętrze torebki jest bardzo dobrze wykończone.
Znajduje się tam kieszonka na zamek oraz dwie mniejsze kieszonki, np na chusteczki higieniczne.
Z tyłu torebki, również ukryte zostały dwie kieszenie zamykane na zamek.
Elementy wykończeniowe są w odcieniach srebra.

Jestem ogromną fanką czerni, ponieważ jest ona elegancka a zarazem uniwersalna, więc mój wybór odnośnie koloru nie mógł być inny.
Wykonana jest ze skóry syntetycznej, najwyższej jakości.
Torebka ta jest dostępna, w pięciu kolorach: morski, szarość, brąz, cognac oraz czerń.
Od wyboru do koloru, możemy sobie wybierać w zależności od humoru i pogody. ツ


Ogromnym atutem tej torebki są liczne kieszonki ale przede wszystkim jej staranne wykonanie. 
Jest bardzo wytrzymała i pomimo tego, że noszę w niej pół mieszkania, nic się z nią nie dzieje. =)


Torebka w 100% sprostała wszystkim moim oczekiwaniom.
Mieści się w niej wszystko to czego potrzebuję, w dodatku ma długi pasek.
Przekładam przez rękę i lecę w świat. ツ
Listonoszki lubię właśnie za to, że są niesamowicie praktyczne.
Tylko tyle i aż tyle. =)

Moja torebka jest marki Bag Street- czyli, niemieckiej marki, która cieszy się wielkim zadowoleniem wśród klientów.
Mój model znajdziecie TUTAJ. =) 

Nic tak nie wyraża stylu kobiety jak torebka czy buty.
To właśnie dodatki uzupełniają całą stylizację. 
Moja torebka musi spełniać kilka podstawowych zasad.
Musi być funkcjonalna, pięknie wyglądać, cena, jakość, styl i kolor - wszystko musi się zgadzać. 

Torebka skórzana, może iść w parze z niską ceną i wysoką jakością.
Właśnie to udowadnia Nam sklep SuperGalanteria.pl.


Na stronie SuperGalanteria.pl znajdziecie wiele torebek, między innymi listonoszki.
Jest również wiele innych modeli do wyboru (worki, kuferki, kopertówki, shopperki, torby plażowe, torby eko) i z pewnością każda z Nas znajdzie dla siebie coś odpowiedniego. ツ
W ofercie dostępne, są także między innymi: plecaki, saszetki, portfele, paski skórzane, etui na dokumenty oraz wiele innych elementów galanterii skórzanej.

Polecam Wam zajrzeć na tę stronę, ponieważ jest ona odpowiedzią na wszystkie moje i Wasze oczekiwania. =)


Jestem ciekawa czym Wy kierujecie się przy wyborze torebki?

Buziaki =*
Dobrego dnia. 🔆

10 komentarzy:

  1. Nie mój styl, wolę inne kroje torebek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym się kieruję? Musi pasować do większości ubrań i butów. Klasyczna, uniwersalna, najlepiej czarna lub granatowa, muszę mieć też oddzielną do adidasów i szpilek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda ja takich torebek nie nosze, ale wielki plus za tak duza ilosc kieszonek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna torebka i na pewno wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka bardzo fajna :) Widzę, że ma sporo praktycznych kieszonek :)
    Ja najbardziej lubię listonoszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałyśmy styczność z tą marką i sprawdziła się u nas super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wszystko zostało tu opisane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger