lutego 19, 2020

Wypieki dla diabetyków - książka pełna kulinarnych inspiracji dla łasuchów

Lubię piec i gotować, dlatego naprawdę wiele czasu spędzam w kuchni.
Posiłkuje się wieloma książkami kulinarnymi i wciąż poszerzam ich krąg.
Tym razem zdecydowałam się na książkę, której jest dietetyk, Agata Lewandowska.

Mówią, żeby nie oceniać książki po okładce - ta przykuła moją uwagę właśnie piękną okładką, zaglądając do jej wnętrza się nie zawiodłam. =)

Na wstępie znajdziemy odrobinę teorii, natomiast później są już tylko przepisy, które są podzielone na pięć części:
1) Wypieki słodkie
2) Ciastka i batoniki
3) Wypieki wytrawne
4) Pieczywo
5) Ciasta bez pieczenia 



Znajdziemy tam przepisy m.in. na:
• muffinki czekoladowe
• sernik owocowy
• ciastka bananowo-orzechowe
• kruche pierniczki z żurawiną
• babeczki ze szpinakiem i fetą
• meksykańskie babeczki z ryżu
• chleb codzienny z pestkami dyni
• bułeczki z makiem
• jogurtowiec
• serniczki bananowe

Przepisy są bardzo proste i ze składników, które są dostępne w wielu sklepach. =)
A to zaledwie garstka tego co możemy w niej znaleźć.
Uwielbiam wszystko co słodkie a jeszcze bardziej książki, którymi mogę się zainspirować. 
Każdy przepis został dokładnie opisany, zostały także dopisane wskazówki oraz kalorie dla każdego wypieku. 


Książka dołączyła do moich zbiorów, dzięki uprzejmości wydawnictwa RM.

Lubicie własne wypieki czy takie z cukierni?
Ja jestem zdecydowanie za domowymi wypiekami. =)

3 komentarze:

  1. Coś dla mnie :) lubie słodkości a w ciąży miałam problem z cukrem, teraz niby ok, ale jednak strach pozostał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o świetna książka ,coś dla mojego taty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuję sobie tytuł i autora ,bardzo przydatna książka ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger