lutego 09, 2020

Przedszkolak w akcji- czyli, prace plastyczne według czterolatki

Zabawki i gadżety są super i darze je przeogromną miłością, ale w naszym domu jest ich tak dużo, że jako mama, najbardziej cenie sobie upominki przydatne i praktyczne jak np plecaczek, jest on o tyle fajnym pomysłem, że może on być towarzyszem podczas wycieczek albo po prostu bagażem na zabawki na wyprawę do babci i dziadka :) 


Czego jak czego ale króliczemu plecakowi uroku odmówić nie można. :)
Występuje on jeszcze w kolorze różowym lecz ta szarość wydała mi się idealnie pasująca do Naszej kolorowej Melki. :)
A jak cudnej urody plecak to i musi być ciekawa zawartość. 
Uwielbiam firmę bambino i to tym kierowałam się w wyborze pierwszych kredek, czy wyprawki do przedszkola, więc i tym razem mój wybór nie mógł być inny.
W naszym plecaku znalazły się akcesoria idealne dla małych artystów: farby plakatowe, flamastry, plastelina, pastele i coś na co czaiłam się od dawna to kredki w metalowym opakowaniu
Świetny patent na przechowywanie.
Kredki się nie gubią, każda ma swoje miejsce a dodatkowo bez problemu można je spakować i zabrać :)



W dzieciach drzemią mali artyści, oni przez wszytko co robią - odkrywają świat, więc uważam, że w naszym interesie leży aby stwarzać im ku temu najlepsze warunki.
Amelia uwielbia rysować ale i tworzyć prace plastyczne.
Już kilka przedszkolnych konkursów za nami i jeszcze wciąż wiele przed nami.
Obecnie jesteśmy w trakcie tworzenia pracy pt."Moje drzewko szczęścia", więc przybory, jak najbardziej nam się przydadzą. 

Wszystkie przybory pochodzą ze strony eplecaki.pl, która cechuje się szerokim asortymentem. =) 


Który maluch ucieszyłby się z takiego, praktycznego prezentu? :)

2 komentarze:

  1. Myślę, że każde dziecko byłoby zadowolone z takiego zestawu. Sama do tej pory uwielbiam każdego rodzaju zestawy kredek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas by długo te kredki nie wytrzymały :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger