lutego 24, 2020

Przepisy na młodość - czy można oszukać czas?

Książki, której autorką jest Agata Lewandowska mam i bardzo je lubię.
Uzupełniają moją biblioteczkę.
Tym razem zdecydowałam się sięgnąć po "Dieta anti-aging - Przepisy na młodość".

Metrykę można przechytrzyć zdrowym jedzeniem.

Autorka proponuje Nam styl odżywiania, który pozwoli się nam dłużej cieszyć młodym wyglądem i lepszym samopoczuciem.



W spisie treści znajdziemy:
1) Od autorki
2) Anti-aging w praktyce
3) Gdy organizm zaczyna się starzeć
4) Co przyspiesza procesy starzenia?
5) Produkty, które nas postarzają
6) Co spowalnia procesy starzenia?
7) Dieta anti-aging na co dzień
8) Jak komponować swój jadłospis?
9) Przepisy na młodość

Mój ulubiony rozdział oprócz tego z przepisami to rozdział 8, gdzie znajdziemy wiele ważnych informacji na temat prawidłowego komponowania jadłospisu. 

W książce znajdziemy ponad 100 przepisów, na: 

• Zupy (m.in. zupa grochowa, kapuśniak)
• Sałatki (m.in. sałatka z ziemniakami i kukurydzą, sałatka z pomarańczy i granatu)
• Warzywa i surówki (m.in. surówka z ogórkami kiszonymi, szaszłyki warzywne)
• Dania z mięsem (m.in. pulpety wołowe w bulionie, kurczak w sosie curry z porem)
• Dania z jajkami (m.in. sałatka z jajkiem i kapustą pekińską, sałatka z jajkiem i kalafiorem)
• Dania z rybami i owocami morza (m.in. filet z dorsza z sosem jogurtowo-czosnkowym, halibut z warzywami)
• Dania bezmięsne i wegetariańskie (m.in. makaron z kurkami i cebulą, makaron penne z czerwoną fasolą i brokułami)
• Koktajle i smoothies (m.in. czerwone smoothie antyoksydacyjne, oczyszczające smoothie)
• Desery i dania na słodko (m.in. sałatka owocowa, suflet jabłkowy)

Przepisy nie są przekombinowane i składa się na nie zaledwie kilka składników.
Przygotowanie jest opisane krok po kroku i nie sprawiają żadnych problemów.
Wiele przepisów już wypróbowałam, lecz cztery z nich przypadły w moje gusta najbardziej i mogłabym jeść je na okrągło: sałatka z ziemniakami i kukurydzą, pulpety wołowe w bulionie, smoothie witaminowe z mango, sernik na zimno z musem owocowym.

Książka wzbogacona została o piękne zdjęcia, chodź dla mnie jest ich w niej zdecydowanie za mało. 


Te książki ale i wiele innych znajdziecie na stronie wydawnictwa RM.pl.


Jest to kulinarna oda do młodości, zawarta na 265 stronach.

Znacie dietetyk Agatę Lewandowską?

A może macie jakąś z jej książek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger