lipca 17, 2020

Spójrz na moją koszulkę a dowiesz się kim jestem - 4me.com.pl

Nie lubię nudy, za to lubię się wyróżniać, dlatego często zwracam uwagę na koszulki z napisami, niestety odnoszę wrażenie, że w sklepach stacjonarnych nie ma zbyt dużego wyboru w tym temacie, więc dlatego zerkam na sklepy internetowe.
Nie dość, że zakupy online są wygodne to i wybór jest ogromny, tym razem zaopatrzyłam się w sklepie 4me.com.pl.

Jeśli zaglądacie do mnie czasem, to wiecie, że uwielbiam koszulki z nietuzinkowymi napisami i to właśnie takie koszulki dominują w mojej szafie. 



Zarówno jedna jak i druga koszulka odzwierciedla mnie idealnie, dlatego nie mogłam przejść obok nich obojętnie i nie mieć ich w swojej szafie. =D 

Oba t-shirty są w rozmiarze L, lecz w moim odczuciu jest to rozmiar M. 
W składzie znajdziemy 100% bawełny.
Napisy wykonane są metodą DTG, czyli zostały nadrukowane bezpośrednio na materiał.
Jeśli będziemy prać według informacji, które znajdziemy na metce, nie ma możliwości, że nadruk się spierze czy pokruszy a czerń nie wyblaknie. 
Jak widzicie moje wyglądają jak nowe, a mam je już u siebie jakiś czas, piorę i zakładam na okrągło. =D
Koszulki występują w rozmiarze: XS, S, M, L, XL, XXL.



Na stronie istnieje możliwość zapakowania na prezent, co wydaje mi się być całkiem ciekawą opcją. 
W sklepie oprócz koszulek znajdziemy, także kubki i poduszki a to wszystko z oryginalnymi nadrukami.

Fajnym ukłonem w stronę klienta są gratisy, które są dołączane do zamówienia w postaci herbaty liściastej i glicerynowego mydełka. 
Już poszukuje następnych zdobyczy, ponieważ wzorów jest naprawdę wiele i ciężko ograniczyć się tylko do jednego czy dwóch modeli. 

Lubicie oryginalne wzory czy jednak wolicie prostotę? 
Bajooo!

1 komentarz:

  1. Jak nie przepadam za koszulkami z polskimi napisami, to twoje koszulki wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger