stycznia 24, 2019

Przemyślenia z okazji 21 urodzin.

Właśnie dziś, stuknęło mi 21 lat na liczniku. 
I fajnie mi z tym. ツ
Z roku na rok, coraz lepiej. 

Jest to dla mnie czas pełen refleksji oraz przemyśleń.
Przecież nikt nie chce stracić swojego życia na głupoty. 
Żeby przeżyć je jak najlepiej, czasem trzeba się zatrzymać, zrobić rachunek sumienia i ruszyć dalej z nową listą postanowień i celów, które chcemy osiągnąć.

Dużo zmian zaszło w moim życiu i wiele lekcji z nich wyciągnęłam.
Są to dla mnie ważne rzeczy, ale ich uświadomienie zajęło mi nieraz sporo czasu.

Mam kilka przemyśleń i spostrzeżeń i chciałabym się nimi z Wami dziś podzielić. ツ

  1. Nic nie jest dane raz na zawsze.
  2. Cieszmy się z małych rzeczy, to one składają się na Nasze życie. 
  3. Mniejsza ilość rzeczy w naszym otoczeniu sprawia, że czujemy się lżejsze i nic nas nie przytłacza, a życie jest łatwiejsze. Minimalizm to świetna sprawa.
  4. Wszystko zaczyna się w Naszej głowie!
  5. "Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od pierwszego kroku." ~Jennifer Weiner
  6. Nie da się zaplanować życia w punktach od A do Z mając na uwadze każdy, nawet najdrobniejszy szczegół. Życie jest nieprzewidywalne i czasem potrafi wywrócić Nasz świat do góry nogami. A więc na brak nudy nie możemy narzekać.  ツ
  7. Nie można oglądać się za siebie - trzeba patrzeć przed siebie i w to co jeszcze pięknego przed Nami. Przeszłości i tak już nie zmienimy.
  8. Nic nikomu, ani Ty, ani Ja, nie musimy udowadniać!
  9. Trzeba słuchać siebie, swoich myśli i intuicji. Przekonałam się o tym, kiedy zostałam mamą. Nie zawsze trzeba słuchać, tego co radzą Nam inni. Z czasem możemy się uzależnić od rad i nie będziemy wstanie podjąć żadnej, samodzielnej decyzji. Kiedy na świat przyszła Melka, dobrym radom nie było końca, problem pojawił się w momencie kiedy zostałam zagłuszona. Przyszedł taki etap kiedy zgubiłam się w natłoku informacji. Na prostą drogę wyprowadziła mnie moja intuicja, która była wtedy ukryta bardzo głęboko. Dziś się ze sobą nie rozstajemy ani na chwilę. =)
  10. "Z uśmiechem na twarzy człowiek podwaja swoje możliwości." ~przysłowie japońskie
  11. Kto nie ryzykuje, szampana nie pije.
  12. Człowiek uczy się przez całe życie, często na błędach, ale tylko od Nas zależy jakie wnioski z tych nauk wyciągniemy.
  13. Sam kreujesz swoją rzeczywistość - od narzekania nic się w twoim życiu nie zmieni. Trzeba wstać i wsiąść się za siebie i swoje życie.
  14. Nigdy nie mów nigdy! Życie nie raz Nas jeszcze zaskoczy.
  15. Szczęście to My, jednak musimy się nauczyć samoakceptacji. Nie jest to takie proste, ale warto!
  16. "Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich." ~Andrzej Sapkowski
  17. Tylko od Nas, zależy Nasze szczęście.
  18. W życiu nie ma nic za darmo. Na wszystko trzeba zapracować.
  19. Trzeba mieć w sobie naprawdę ogromne pokłady siły, aby nauczyć się mówić "nie" i nie mieć o to do siebie wyrzutów.
  20. Wcześniej czy później, wszystko będzie dobrze.
  21. Otaczaj się samymi dobrymi ludźmi. Szkoda tracić tak cenny czas, na tych niewłaściwych.

Dobrze mi!
Czuję i wiem, że wszystkie sytuacje(czasem nawet bardzo trudne), które miały miejsce w moim życiu były po coś. 
Dzięki temu wyciągnęłam pewne wnioski, przewartościowałam swoje życie i jestem dużo silniejsza!
Jestem Panią swojego losu i tak łatwo się nie dam. =)
Mam nadzieję, że Wy też nie.?

Buziaki =*
I życzę Wam i sobie pięknego dnia.

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! A przemyślenia 100% trafione w punkt :p Aby tylko się ich trzymać :D
    Dodaję do obs i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to fajnie zdrówka i szczęścia w nowym roku twojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. 14 lat temu miałam tyle lat.
    Tak bardzo Ci życzę spełnienia tego wszystkiego.
    Gdybym tak miała możliwość przenieść się w przeszłość to kazałybym tamtej Bożence się uczyć, kochać, mieć oczy dookoła głowy, bawić się i obserwować ludzi:)
    I wcierac balsamy. I kremy ;)
    Dbać o siebie jeszcze bardziej :*
    Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego i zdrowia przede wszystkim! 😊 Przemyślenia w punkt! Najważniejsze by nigdy o nich nie zapominać! 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie nie powinniśmy tylko narzekać a działać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne przemyślenia !
    Wszystkiego dobrego z okazji urodziny !
    Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger