stycznia 02, 2019

Nowy Rok - Nowe Plany i Postanowienia

Mam pewien plan na ten nowy rok.
Mam plan na nową siebie!

Co mnie czeka w Nowym 2019 roku?
Jakie są moje cele i postanowienia.

W tym roku stawiam na siebie!
Chcę "BYĆ" a nie "MIEĆ".

Na blogu również będzie się działo, ale o tym sami się przekonacie. =)

Nowy rok będzie odbywał się pod znakiem pozytywnego myślenia, ponieważ wiele trudnych spraw czeka na swoje rozwiązanie oraz zakończenie.
Zdaje sobie sprawę z tego, że niestety ten rok nie będzie należał do najprostszych.
Ale to od Nas będzie zależało jak spożytkujemy ten czas i mimo wszystko chcę przeżyć go jak najlepiej.

Nie biorę udziału w tym szaleńczym wyścigu "kto zrealizuję jak największą liczbę postanowień", to co robię, robię dla siebie, a nie dla kogoś.

W tym roku, moim priorytetem jest: "BYĆ NAJLEPSZĄ WERSJĄ SAMEJ SIEBIE".!


Dni w roku mamy, aż 365 więc wierzę w to, że uda mi się zrealizować wszystkie postawione przed sobą cele.
  1. STYCZEŃ - Wprowadzić wspólne posiłki przy stole - często jemy w biegu, o innych porach. 
  2. LUTY - Mniej się przejmować i stresować - nie na wszystko mamy wpływ. Szkoda zdrowia i energii.
  3. MARZEC - Docenić otaczający Nas świat i przyrodę budzącą się do życia. =)
  4. KWIECIEŃ - Wrzucić na luz i pozwolić sobie na chwilę oddechu.
  5. MAJ - Więcej się uśmiechać - "uśmiech kosztuje mniej od prądu, a daje więcej światła".
  6. CZERWIEC - Wprowadzić więcej zabawy do swojego życia - odnaleźć w sobie zaginione dziecko.
  7. LIPIEC - Odkryć nowe miejsca na mapie.
  8. SIERPIEŃ - Cieszyć się życiem i wrzucić na luz.
  9. WRZESIEŃ - Więcej czasu spędzać offline
  10. PAŹDZIERNIK - Mniej mówić, więcej słuchać - "mowa jest srebrem, a milczenie złotem".
  11. LISTOPAD - Więcej czasu poświęcać na czytanie książek - dla relaksu i dla odpoczynku głowy.
  12. GRUDZIEŃ - Spędzać więcej czasu z rodziną.

Nie wymagam od tego roku i od samej siebie (przede wszystkim) zbyt wiele. 
Chciałabym tylko przeżyć go z uśmiechem na twarzy, ze spokojem w sercu i aby wiele spraw doczekało swojego zakończenia (szczęśliwego). 
Tyle i aż tyle.

Mam zamiar cieszyć się i czerpać z tego roku pełnymi garściami.

Jakie postanowienia znalazły się na Waszych listach?
Co w 2019 roku będzie dla Was priorytetem?

To od Nas zależy Nasze szczęście!
Buziak. :*


PS. Dajcie znać czy jest coś o czym chcielibyście przeczytać. =)
Bardzo chętnie przemyśle i rozważę wszystkie Wasze propozycje.

5 komentarzy:

  1. Świetnie postanowienia mam nadzieję,że uda się je wszystkie spełnić! Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wymyśliłaś i życze Ci tego żebyś to zrealizowała :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre postanowienia! Mocno trzymam kciuki za Ciebie ;* No i życzę spełnienia marzeń w nowym roku!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji :) Sugerowałabym tylko te bardziej ogólne postanowienia (odnaleźć zaginione dziecko, cieszyć się życiem) bardziej skonkretyzować i może nie zakładać, że jeden miesiąc to jeden cel, tylko w każdym lub prawie każdym miesiącu wprowadzać po trochu elementy z różnych celów. Myślę, że będzie łatwiej (i weselej) ;)
    A co do wyścigu - ja tam zawsze uważałam, że najfajniej się ścigać z samą sobą, nie innymi. Więc po prostu życzę Ci, żebyś w tym roku była jeszcze bardziej niż w 2018 zadowolona z siebie i tego, co dla siebie robisz. To najlepsza gwarancja podium dla każdej z nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne postanowienia. Ja w tym roku głównie popracuje nad zwiększeniem dochodów oraz chce zrzucić ok 10kg. Postanowiłam tez w ogóle nie pic alkoholu i zdrowo sie odżywiać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger