lipca 01, 2017

Miesiąc na zdjęciach - Czerwiec

Czerwiec przeleciał Nam niesamowicie szybko.

Dziś już witamy kolejny miesiąc.
Ciekawe co ten lipiec Nam przyniesie.? =)

A co się u Nas działo?
Sami zobaczcie.


Zapraszam na przegląd Naszego miesiąca. :)


Balkonowe kwiaty / Grill / Połączenie niemal że idealne :D / Prezent od siebie, dla siebie


Koniec dnia / Trochę mamy :D / Truskawkowe szczęście / "Sztuka jest wieczną wiosną."


Promocja 2+2 w rossmannie / Ogrodniczki / Odpoczynek w górach / Kundel bury


Prezent na dzień Taty / Relaks na kocyku / Nowa zdobycz ♥ / Pięknie jest :)


A jak Wam minął ten piękny miesiąc? =)

Buziaki ;*
Optymistyczna 

6 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia! Mi również ten miesiąc szybko zleciał;) Pozdrawiam!
    http://claudiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super podsumowanie w formie takiego zdjęciowego zestawienia! Mnie osobiście minął pod jednym wielkim stresem związanym z końcowym pisaniem pracy dyplomowej, było jednak też trochę czasu na filmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam fo robienia takich podsumować, naprawdę fajna sprawa. :)

      Usuń
  3. Ja dopiero dziś ze zdziwieniem spojrzałam na kalendarz, ze już mamy lipiec :o Trochę mnie to zasmuciło, bo w czerwcu nie zrobiłam nic z planowanych rzeczy i też bardzo szybko mi zleciał :(
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas ogólnie szybko leci :) Dlatego trzeba korzystać!
    Super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger