lipca 08, 2017

Krem BB - Under Twenty

Witajcie.
Dziś przychodzę do Was z opinią produktu od under twenty.
Jesteście ciekawi?
To zapraszam!

Długo szukałam produktu, który pomoże zakryć moje niedoskonałości i zaczerwienienia.
W takie gorące dni jak dziś sięgam po kremy BB, bo są one dużo lżejsze.
Po długich poszukiwaniach, znalazłam w końcu odpowiedni produkt dla mnie.


Opis producenta:

Potwierdzona skuteczność:
•aktywne działanie antybakteryjne
•matuje: 72%
•nawilża: 94%
•wygładza: 94%
•nadaje naturalny wygląd: 94%
•wyrównuje koloryt: 83%
po 1 aplikacji:
•redukuje widoczność rozszerzonych porów o 70%
•redukuje widoczność przebarwień o 31%

Zawarte w kremie kwas hialuronowy + glicerol są źródłem nawilżenia dla skóry, poprawiają jej miękkość i elastyczność.

Algi zapobiegają problemom cery tłustej i mieszanej: kontrolują wydzielanie sebum, przyśpieszają regenerację skóry oraz zapobiegają powstawaniu nowych zmian trądzikowych.

Filtry UV chronią skórę przed negatywnym wpływem promieniowania słonecznego.




Moja opinia:

Jest to krem matujący, który ma działanie antybakteryjne.
Wyrównuje koloryt skóry.
Jest lekki, wogóle go nie czuć na skórze, a w taką pogodę jest to ogromnym plusem.
Nie pozostawia lepkiej warstwy.
Ma ładne, naturalne, matowe wykończenie.
Nie ma najlepszego krycia, ale jest to delikatny krem, więc za dużo nie można oczekiwać.
Małe niedoskonałości jest wstanie zakryć.
Ale jest to również jego atut, bo dlatego że jej lekki i delikatny idealnie sprawdza się przy wysokich temperaturach, dla osób które chcą zakryć zaczerwienienia i drobne niedoskonałości.

Wybrałam odcień 01 - jasny beż.
Cena produktu to: 15,99/75 ml.

Jest to obecnie mój nie odłączny element codziennego makijażu. 

Może miała go już któraś z Was?
Jak Wam się on sprawdzał?

4 komentarze:

  1. Kiedyś nie lubiłam kosmetyków od nich, ale bb nigdy nie miałam - szukam akurat jakiegoś dobrego więc sprawdzę na pewno i mam nadzieję że mi będzie odpowiadał :D cerę mam niewymagającą więc będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona. :) dla cery z drobnymi niedoskonałościami jest idealny. :)

      Usuń
  2. Dla mnie większość drogeryjnych kremów BB ma zbyt ciemne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger