lipca 05, 2017

Balsam po goleniu i depilacji - Venus

Skusiłam się na niego na promocji 2+2 na produkty do pielęgnacji do stóp i paznokci oraz depilacji.
Markę Venus uwielbiam za ich pianki do golenia, już od dłuższego czasu goszczą one u mnie w łazience, natomiast ten balsam jest u mnie po raz pierwszy.


Opis producenta:

Łagodzący balsam 
do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, w szczególności miejsc 
podrażnionych goleniem i depilacją.
Skutecznie łagodzi wszelkie podrażnienia, 
przynosząc natychmiastowe ukojenie.
Balsam ma wyjątkowo lekką konsystencję
, dzięki czemu łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania.

Składniki aktywne:
•Olejek kokosowy - głęboko nawilża i wygładza skórę, łagodzi podrażnienia.
•Masło pomarańczowe - odżywia, skutecznie zapobiega wysuszeniu naskórka.
•Witamina E - regeneruje naskórek i łagodzi stany zapalne.

Sposób użycia:
Niewielką ilość balsamu nanieść na skórę szczególnie w miejscach podrażnionych goleniem i depilacją.
Pozostawić do całkowitego wchłonięcia.


Jak sprawdził się on u mnie?


Zawsze po każdej depilacji zmagałam się z podrażnieniami, po użyciu tego produktu problem ustąpił.
Świetnie radzi sobie z moją wrażliwą skórą.
Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, lekko chłodzi.
Ma bardzo lekką konsystencje.
Szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze.
Dodatkowym plusem jest ładny, delikatny zapach.
Wystarczy odrobina produktu, co za tym idzie produkt jest bardzo wydajny.
Plus za cenę (kupiłam go w rossmannie za ok. 8 zł/200 ml).
Świetna jakość w stosunku do ceny.

Długo szukałam podobnego kosmetyku.
Dla mnie jest on idealny.
Jest to obecnie mój numer 1 !

Czego chcieć więcej?

A czego Wy używacie po depilacji?
Może są tu jakieś wielbicielki tego produktu?

27 komentarzy:

  1. Ja nie skusiłam się na nim podczas pormocji w Rossmannie. :) Ja używam żelu Gilette Venus. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wpadłam na niego przypadkiem, coś mnie podkusiło i trafił do mojego koszyka i nie żałuje, najlepszy balsam jaki do tej pory miałam. :)

      Usuń
  2. również go zakupiłam i jestem zadowolona efektem jaki osiągnął ! <3 zostanie ze mną na dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również polubiłam się bardzo z tym balsamem, zagości na stałe w mojej łazienkowej półce. ;)

      Usuń
  3. Miałam taką piankę, balsamu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie spróbować skoro jest taki dobry <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z czystym sumieniem. :) jest naprawdę świetny.

      Usuń
  5. O kurde :) Super się prezentuje ten balsam! Bardzo nas kusi ^^ Nie raz miałyśmy od nich te pianki i były mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam pianki, ale ostatnio przerzuciłam się na ich żele do golenia, sprawdzają się rewelacyjnie. :)

      Usuń
  6. Raczej nie miałam problemow tego typu. Ogólnie uważam, ze ta marka jest godna testowania.
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, miałam już kilka produktów tej marki i nigdy się nie zawiodłam. :)

      Usuń
  7. ja bardzo sobie chwalę produkty Venus i do golenia używam pianki od nich :)
    z tym produktem nie miałam styczności jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie byłam nigdy przekonana do tej marki, przetestowałam na sobie piankę, jednak nie spełniła moich oczekiwań, może dlatego teraz trochę krytycznie patrzę na markę Venus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie wręcz przeciwnie. Venus sprawdza się rewelacyjnie. :)

      Usuń
  9. Ja nie kupuję tego typu produktów. Zazwyczaj golę nogi na olej kokosowy lub jakąś słabą odzywkę do włosów. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przywiązywałam wcześniej wagi do tego typu produktów, ale moje nastawienie zmieniło się po przetestowaniu tego żelu. :) już się z nim nie rozstane. :)

      Usuń
  10. ten kupiłam ten produkt na dokładnie tej samej promocji! jednak nie zdążyłam go jeszcze przetestować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przetestujesz to daj znać jak sprawdził się u Ciebie. ;)

      Usuń
  11. Widziałam go ostatnio w Hebe i zastanawiałam się, czy kupić, ponieważ też mam problem ze skórą po goleniu (zawsze wyskakują mi czerwone krostki). Widzę, że warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, na pewno będziesz zadowolona. U mnie zdziałał cuda. :)

      Usuń
  12. Muszę przyjrzeć mu się przyjrzeć z bliska, gdy będę w drogerii. Może pomoże mi na moja podraznioną skórę po goleniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pomógł. :) spróbuj, napewno będziesz zadowolona. :)

      Usuń
  13. Również posiadam ten balsam i muszę stwierdzić, że jest świetny:)) https://paulonkal.blogspot.com/2017/07/the-best-bikinis.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny produkt! Bardzo dobrze przeciwdziała powstawaniu podrażnień po goleniu. Ma też niezły skład. Analizę znalazłam tutaj:
    https://www.subiektywnik-kosmetyczny.pl/testy-kosmetykow/balsamy/venus-balsam-po-goleniu/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger