lipca 01, 2019

Lista rzeczy do zrobienia latem.

Sezonowa lista rzeczy do zrobienia na blogu, to już tradycja. シ
Mamy dziś 1 lipca, więc to idealny czas, aby podzielić się z Wami moimi poniekąd wakacyjnymi planami.

  1. Zrobić domowe lody.
  2. Pojechać nad jezioro.
  3. Kupić okulary przeciwsłoneczne.
  4. Cieszyć się słońcem.
  5. Upiec ciasto z owocami.
  6. Poopalać się na leżaku.
  7. Zrobić bukiet z polnych kwiatów.
  8. Spędzić noc pod namiotem.
  9. Pojechać na wycieczkę rowerową.
  10. Przygotować deser z truskawek.
  11. Wybrać się na piknik pod chmurką.
  12. Iść do zoo.
  13. Zjeść watę cukrową.
  14. Poszukać czterolistnej koniczyny.
  15. Z patyczków po lodach zrobić diy.
  16. Urządzić bitwę na balony wodne.
  17. Zrobić koktajl owocowy.
  18. Robić dużo zdjęć - nie rozstawać się z aparatem.
  19. Zbudować zamek z piasku.
  20. Upleść wianek z kwiatów.
  21. Poczytać książkę na hamaku.
  22. Spacerować po piasku.
  23. Zrobić lampiony ze słoików.
  24. Puszczać bańki w parku.
  25. Wypić herbatę mrożoną.
  26. O poranku, urządzić bitwę na poduszki.
  27. Oglądać niebo, leżąc na trawie.
  28. Zobaczyć wchód słońca.
  29. Kupić słomiany kapelusz.
  30. Pozbierać muszelki.
  31. Zrobić sałatkę owocową.
  32. Więcej chodzić w sukienkach.
  33. Spacerować boso po trawie.
  34. Malować kredą na chodniku.
  35. Wysłać do bliskich pocztówki z wakacji.
  36. Przygotować kompot owocowy.
  37. Biegać po deszczu.

A jakie są Wasze wakacyjne plany? =)
Bajo =*

9 komentarzy:

  1. Dobra lista. Z tego co zauważyłam masz 2 razy spędzić noc pod namiotem :)
    Osobiście podpisuję się pod taka lista! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajne rzeczy! Ja w te wakacje szukam pracy i czytam książki!
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2019/06/z-gowa-w-chmurach-dzien-wsrod-cytatyow.html?m=1#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twojej listy mam już pełno odhaczonych :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacyjny 😀 to niestety średnio bo piszę pracę magisterską. Ale mam kilka miejsce na oku do zrobienia zdjęć. Ze słońca korzystam pełną parą. A okulary wyrabiam wlaśnie przeciwsłoneczne u optyka ☺ bo ja okularnik. Ja robię do tego przetwory z owoców teraz sezonowych 😛.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super lista! Kiedyś też takie robiłam i chyba muszę do tego wrócić, bo to jednak daję motywację do wykonania tych postanowień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, spora lista ale trzeba mieć plan szczególnie kiedy jest taki przyjemny jak twój powietrznej.
    Ja planuję głównie dużo dużo pisać i w końcu zacząć stronę dwujęzyczną.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    https://www.czarownicaznatury.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe plany :D Ja w swoich miałam zrobić drugi tatuaż a teraz kupić rower :D
    Zapraszam https://turystawlaczkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna lista.Niektóre z punktów też mam na swojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo obszerna lista. Niektóre rzeczy mam i na mojej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger