lipca 14, 2019

Czym pachnie moje lato? =)

Lato to... owoce jedzone prosto z drzewa, opalanie się na leżaku, basen z orzeźwiającą wodą, piasek pod stopami. 
Dla mnie lato pachnie słońcem, świeżo skoszoną trawą i ... jagodami przyniesionymi z lasu.



Nie tylko zimą trzeba dbać o Nasze dłonie, latem także, pomogą Nam w tym kremy do rąk w iście wakacyjnych szatach graficzny oraz w zapachach, które na myśl przywodzą właśnie gorące lato.

Dziś mam dwie nowości od Farmapol.
Kiedy tylko zobaczyłam serię Fruity Jungle, od razu się w nich zakochałam i zapragnęłam je mieć u siebie.
Szata graficzna jest przepiękna, przyciąga uwagę i cieszy oko. 

W tej serii odkryć możemy trzy zupełnie inne owocowe nuty: smoczy owoc, jagody acai oraz liczi.
U mnie zadomowiły się dwa ostatnie.

Dwie podobne szaty graficzne, a dwa zupełnie różne zapachy.
Jagody acai - bardzo intensywny zapach, przypominający jagodową jogobellę.
Owoc liczi, jest bardzo egzotyczny oraz orzeźwiający, pachnie delikatną słodyczą.

W składzie znajdziemy owocowe ekstrakty i to właśnie one pielęgnują i nawilżają Naszą skórę, pozostawiając na niej przyjemny, owocowy zapach.
Nie znajdziemy w składzie parafiny, silikonów oraz parabenów, co jest na ogromny plus.

Mają one dość gęstą, żelową konsystencje.
Z moją bardzo suchą skórą radzą sobie świetnie, lecz jest tutaj pewien haczyk.
Muszę częściej kremować ręce lub nakładać grubszą warstwę. 
Bardzo szybko się wchłaniają i nie pozostawiają tłustej warstwy, a mimo to dłonie są odżywione.


Moje dłonie są bardzo suche i potrzebują nawilżenia zarówno zimą jak i latem. 
W zależności od pory roku wybieram kremy o różnej konsystencji. 
W czasie zimy lepiej gęsty i dość ciężki, natomiast na lato zdecydowanie lżejszy, często z lekkimi owocowymi nutami.
Wiele kremów, już próbowałam, były lepsze i te trochę gorsze. 
Na ten moment, mam swojego ulubieńca, którego noszę w torebce, aby mieć go zawsze pod ręką. 

Moim faworytem są jagody acai, chociaż obie letnie propozycje pachną obłędnie. 🔆



A jakie owoce kojarzą się Wam z latem i wakacjami?
Buziaki =*

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wpis! Uwielbiam dbać o siebie.
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2019/07/umara-na-egoizm-obojetnosc-znieczulice.html?m=1#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to na samym początku już samo opakowanie nakłoniłoby do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentują jednak ciekawa jestem jak tam ze składem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli szybko się wchłaniają to myślę, że świetnie sprawdziłyby się u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger