października 02, 2018

Lista rzeczy do zrobienia jesienią.

Jesień jest dla wielu, miesiącem depresji i chandry.
Dni są coraz krótsze, za oknem pada deszcz, który przynosi ze sobą chłód.
Nie jest to optymistyczna prognoza na nadchodzące miesiące.


Mimo wszystko, warto wykorzystać tę porę roku w 100 % i wycisnąć z niej jak najwięcej się da.
Aby nic mi nie umknęło, przygotowałam sobie taką listę, z której mogę wykreślać zrealizowane podpunkty. ツ
Nie ma co marudzić i narzekać, więc aby dobrze wykorzystać ten czas, trzeba wrzucić na luz i wziąć się do pracy, przede wszystkim z poukładaną głową. ツ

  1. Zrobić zapas ulubionych, jesiennych herbat, które rozgrzeją Nas w te chłodne dni. 
  2. Sporządzić listę książek do przeczytania.
  3. Do swojej szafy wprowadzić jesienne kolory.
  4. Nazbierać liści i zrobić z nich jesienny bukiet.
  5. Codziennie przeczytać chociaż jeden rozdział książki.
  6. Kupić kalosze.
  7. Wyjąć na spacer w deszczowy poranek.
  8. Zrobić zupę z dyni.
  9. Urządzić maraton filmowy.
  10. Wyciągnąć z szafy grube, ciepłe swetry.
  11. Zrobić jesienne zdjęcie.
  12. Kupić wrzos.
  13. Upiec ciasto marchewkowe.
  14. Poskakać po kałużach i poczuć się jak dziecko. ツ
  15. Wypić herbatę z sokiem malinowym.
  16. Zapalić świece cynamonową.
  17. Wziąć długą kąpiel.
  18. Posłuchać deszczu bębniącego o szyby.
  19. Zrobić chipsy z jabłek.
  20. Urządzić wieczór gier planszowych.
  21. Spędzić poranek w piżamie, pijąc gorące kakao.
  22. Zrobić ludziki z kasztanów.
  23. Upiec ziemniaki w mundurkach.
  24. Spędzić dzień bez internetu.
  25. Zrobić korale z jarzębiny.
  26. Wybrać się do lasu, w poszukiwaniu grzybów.


Ostatnim a dla mnie niesamowitym punktem jest: PISAĆ, PISAĆ I JESZCZE RAZ PISAĆ... 
Nie wiem jak to się dzieje, ale kiedy pogoda za oknem Nas nie rozpieszcza, mnie najbardziej nachodzi ochota na pisanie a przede wszystkim wylewa się ze mnie "potok słów". ツ

A jakie rzeczy do zrobienia znajdują się na Waszej liście?

Buziaki ;*

5 komentarzy:

  1. świetne ! wydrukuję sobie tą listę :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lista bardzo podobna do mojej - świetnie, że wspomniałaś o grzybach i chipsach z jabłek!

    http://worklifeintegration.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twoja lista i sie bardzo przyda:)
    Pewnie sporo z tej listy rzeczy się pojawi również na mojej liście ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo cenne rady! Parę na pewno mam już odfajkowanych :))
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to zdecydowanie - znaleźć nową pracę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger