października 14, 2018

Ulubieni bohaterowie - Kalendarze na 2019 rok

Czas pędzi nieubłaganie i za nim się obejrzymy, to już będzie nowy miesiąc, potem zaraz święta i nowy rok.
Aby wejść i powitać go z nową, świeżą energią, trzeba się do niego odpowiednio przygotować.

Kto mnie czyta od dawien dawna, to wie, że lubię być zorganizowana i aby dobrze i sprawnie funkcjonować, muszę mieć dokładnie zaplanowany każdy dzień, a że jestem wzrokowcem i zdecydowanie bardziej wolę formę papierową niż elektroniczną to wybieram dla siebie różne udogodnienia.




Pół roku trwa już moja miłość do bullet journal.

Zakochałam się w tej metodzie planowania.
Kryją się w nim wszystkie rzeczy do zrobienia czy ważne daty, ale nie zawsze jest on otwarty, wtedy kiedy potrzeba, ponieważ często leży w torebce lub odpoczywa na biurku, więc wtedy z pomocą przychodzi mi kalendarz ścienny.

Lubię taką formę, ponieważ jest przejrzysty i wystarczy tylko spojrzeć a już się wszystko widzi i wie.

Wizyty u lekarza, urodziny czy inne uroczystości np rodzinne - to właśnie takie daty będę w nim zaznaczone.

Jedynym minusem dla mnie i wcale nie tak rażącym są angielskie dni tygodnia czy nazwy świąt oraz ważnych dat, które znajdują się w kalendarzach.

Natomiast to jest taka tylko moja uwaga.

Rozmiar kalendarza to 30x30, po rozłożeniu ten rozmiar się zmienia na 30x60 cm.

Są również o rozmiarze 30x42 cm, natomiast wszystko zależy od wzoru. シ




Myszka Miki nie była przypadkowym wyborem.
Jako dziecko uwielbiałam tę bajkę, teraz będąc już mamą, ona dalej mi w życiu towarzyszy, ponieważ moja córka ją uwielbia. ツ







Jego miejsce docelowe będzie w kuchni, w moim centrum dowodzenia. ツ
Okienka są dość spore, w porównaniu do innych kalendarzy, więc bez problemu wpiszemy w nie ważne dla nas informacje.

Kalendarz jest wykonany na papierze kredowym, dzięki czemu jest trwały a to jest bardzo ważne. ツ
Dostępny jest TUTAJ.




Ogromnym fanem Sherlocka jest moja siostra, więc ten kalendarz powędrował w jej ręce.
Zamawiałam go trochę "w ciemno", więc Jej zaskoczenie było przeogromne co mnie bardzo cieszy.
A cieszę się podwójnie bo nie łatwo jest trafić w Jej gust i nie łatwo jest ją zadowolić.
Należy raczej do tych klientów bardzo wymagających. ツ
W każdym miesiącu, jest również rubryka na notatki.






Zachowany jest w ciemnej kolorystyce.

Na każdy miesiąc przypada inna fotografia, zresztą bardzo ciekawa. ツ

Znajdziecie go TUTAJ.



Dotarł do mnie, również oprócz kalendarzy ciekawy gadżet - jest to breloczek do kluczy. 
Jest na nim ulubiona postać Melki, więc nic dziwnego, że zabrała mi go i zadecydowała, że będzie on wisiał doczepiony przy jej plecaczku. ツ

Tą przeuroczą myszkę Minnie znajdziecie TUTAJ.

Jeśli szukacie czegoś unikatowego, to wskakujcie na sklep eplakaty.pl.
Znajdziecie tam Kalendarze na 2019 rok, plakaty, obrazy, obrazy na płótnie, fototapety, różnego rodzaju ramki, breloki, kubki, naklejki, notesy, przypinki i wiele wiele więcej.
Podkategorii i tematów jest wiele, więc każdy fan znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Asortyment jest bardzo bogaty i przeogromny, aby przejrzeć go wzdłuż i w szerz to spędziłam kilka chwil przez komputerem.
Sklep cieszy się wieloma opiniami zadowolonych klientów. 
Ceny są na bardzo duży plus, ponieważ nie są przesadzone.
Każdy z kalendarzy posiada licencje, co jest dodatkowym optymistycznym akcentem. ツNa czas wysyłki produkty zostały bardzo dobrze zabezpieczone i spakowane.
Nie było więc mowy o jakich kolwiek uszkodzeniach.


Taki kalendarz to nie tylko ułatwienie w organizacji i planowaniu nad własnym, czasem ale i również fajna dekoracja pomieszczenia. ツ

Teraz nie pozostaje mi już nic innego jak tylko czekać na styczeń. ツ



Jaka metoda planowania sprawdza się u Was najlepiej?

Dajcie znać, jeśli chcielibyście na blogu wpis o moim planowaniu i organizacji. ツ
A może nie używacie tego typu kalendarzy?
Jak jest Wasza ulubiona bajkowa lub serialowa postać? =)

Buźka. ;*

1 komentarz:

  1. ten z Myszką Miki mnie się najbardziej podoba! <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger