maja 21, 2018

Jak zrozumieć piękną płeć - czyli jakie naprawdę są kobiety?

Niedawno pojawił się tekst o tym jak zrozumieć mężczyzn i dziś postanowiłam pociągnąć temat dalej i napisać drugi taki wpis, lecz tym razem o kobietach.
Faceci wcale nie mają z Nami tak łatwo i kolorowo jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut.

Owszem jesteśmy jedyne i niezastąpione ale życie z nami wcale nie jest usłane różami.

„Kobiecie wystarczy, by poznała dobrze jednego mężczyznę, żeby zrozumieć wszystkich. Mężczyzna może poznać wszystkie kobiety i nie zrozumie żadnej.”

Jedną i chyba najważniejszą na pytanie "Jak zrozumieć kobiety?" odpowiedzią jest, że tego zrobić się nie da. :D
To wcale nie jest żart, (chociaż trochę śmieszne to jednak jest), ale szczera prawda.



Jakie naprawdę są kobiety?
  1. Nie to znaczy - tak, nie lub może. U nas jedno słowo ma milion zastosowań i odpowiedników. :D
  2. Wszystko musi być na swoim miejscu - w przeciwnym razie panuje niesamowity chaos i nie potrafimy niczego znaleźć.
  3. Lubimy być dobrze zorganizowane - (mało kiedy bywamy spontaniczne), wszystko musi odbywać się według wcześniej ustalonego harmonogramu.
  4. Musimy zawsze wszystko wiedzieć - taka nasza babska natura, jesteśmy ciekawskie i tyle, chociaż lepiej tego przy nas nie mówić. 
  5. Nasze musi być zawsze na wierzchu - bo kto inny ma rację jak nie my?
  6. Co 5 minut zmieniamy swój nastrój - jesteśmy jak te kameleony. シ i chodź same nie umiemy tego w żaden sposób racjonalnie wytłumaczyć, to tak po prostu jest.
  7. Często nie wiemy czego chcemy, natomiast pragniemy tego bardzo mocno.
  8. Jeżeli czegoś bardzo mocno chcemy, to nie spoczniemy póki tego nie osiągniemy.
  9. Pamiętamy każde przewinienie mężczyzn - z dokładną datą i godziną i jesteśmy w stanie wypomnieć je w każdej chwili. 
  10. Dokładnie analizujemy każdą bez większego znaczenia drobnostkę na świecie.
  11. Często się obrażamy - a równie często, same nie wiemy o co. :D
  12. Lubimy być doceniane i adorowane.
  13. Najlepszym komplementem jest hasło " Kochanie masz rację". ツ


Drodzy Panowie, mam do Was mały apel.
Nie próbujcie Nas rozumieć, bo to się nie skończy dobrze. :D
Po prostu Nas kochajcie. ;*

A może o czymś zapomniałam?
Buziaki ;*

8 komentarzy:

  1. Powiadają, ze kobieta mówi zawsze 'domyśl się' - nigdy nie użyłam tego sformułowania (po za żartami oczywiście) - czy to znak, że nie jestem statystyczną kobietką? :) Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach....my kobiety jesteśmy wyjątkowe! Wspaniale czytało mi się ten post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A się uśmiałam na tych faktach i większość z nich to czysta prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha ha, 100% prawda! <3
    Kobieta to bardzo intrygująca postać, mężczyźni najzwyczajniej w świecie muszą to zrozumieć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to prawda wszystkie lubimy być doceniane I kochane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z 2 punktem totalnie się zgadzam, bo jestem pedantką xD
    Szczególnie jeśli chodzi mi o układanie ubrań xD
    Zoio Moda - Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozbawiłaś mnie tym wpisem 😃 trochę jest w tym wszystkim prawdy 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko się zgadza. I nawet jak próbuję walczyć z niektórymi rzeczami to nie da się tak po prostu. I tak za chwilę wracam do tego co było

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger