maja 09, 2018

Jak czuć się zawsze piękną?

Dzisiejszy świat, aż do przesady nastawiony jest na idealizm.
Wszyscy dążą do doskonałości.
Ciężko jest znaleźć osobę, która stojąc przed lustrem nie narzeka na swoją figurę czy inne mankamenty. 
Pewność siebie nie jest taką oczywistą cechą u kobiet.

Z moją pewnością siebie było różnie, zazwyczaj jednak chowałam się z tyłu, żeby nie wychylać i nie wyróżniać się za bardzo.
Wtedy czułam się najlepiej oraz najbezpieczniej, miałam poczucie, że jestem niewidoczna.
Przyszedł jednak czas, kiedy trzeba było wyjść z cienia i co wtedy?
Był płacz i zgrzytanie zębami.
Mimo tego dałam radę!
Jak tego dokonałam?
Prawdę mówiąc, sama nie mam do końca pojęcia.

Złapałam byka za rogi i się tego trzymam.
I powiem Wam, że żyje mi się łatwiej.
Dlaczego?
Bo przestałam chować się za plecami innych!
Stałam się takim dowódcą stada.
Wyszłam na prowadzenie i wiecie co?
Dobrze mi z tym!
Wszystko jednak zaczyna się od Nas!
Chcąc uszczęśliwiać innych najpierw same musimy się szczerze i szeroko uśmiechać!



Jak zawsze czuć się piękną?
  1. Zaakceptuj siebie - pierwszy i zarazem najważniejszy punkt, bez tego nie pójdziesz do przodu! Od akceptacji i głowy wszystko się zaczyna.
  2. Zacznij z samego rana - jak tylko otwieram rano oczy, to biorę się za siebie. Maluję się, układam włosy i żegnam się z piżamą. Dopiero wtedy czuję się gotowa na nowy dzień i podbój świata, mam mnóstwo siły i energii. W przeciwnym razie jestem rozleniwiona i najchętniej nie wychodziłabym z łóżka przez cały dzień.
  3. Znajdź w sobie dobre strony - spisz na kartce wszystkie swoje plusy i powieś nad łóżkiem. Niech to będzie nasz drogowskaz. Patrząc na to codziennie rano, będziemy nastrojone pozytywną energią i jesteśmy wstanie dużo więcej osiągnąć.
  4. Jeden dzień tylko dla siebie - nie, nie w miesiącu czy w roku tylko w tygodniu! Z tym dniem to może przesadziłam, bo w nawale obowiązków będzie go trudno sobie wygospodarować, ale jeden wieczór w tygodniu chyba jesteś wstanie znaleźć i poświęcić tylko i wyłącznie sobie.

Co dopisałybyście do tego zestawienia?
Jedna sekretna rzecz, która sprawia, że czujecie się piękne?!

Słonecznego Dnia! ☼
Buziaki. ;*

2 komentarze:

  1. Piękno zaczyna się w Nas samych, inspirujący wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz zdecydowanie rację. Akceptacja jest najważniejsza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger