kwietnia 24, 2018

Złota dziewczyna? - czyli jak dowartościował mnie sklep koszulkomat. :)

Nie będę się powtarzać jak bardzo lubię niepowtarzalne przedmioty ale i garderobę.
Ale lubię bardzo. :D

Ostatnio odkrywam przeróżne tego typu strony, które oferują rzeczy, które możemy zaprojektować sami i dziś jak możecie zobaczyć padło na sklep koszulkomat
I mimo, że moim pierwszym założeniem było, że zaprojektuje sobie coś sama to w momencie wejścia w gotowe propozycja jakie w ofercie ma sklep, to przepadłam a plany uległy zmianie.シ
W tym sklepie znajdziecie wszystko.
Przez koszulki, bluzy, kubki, torby, fartuchy kuchenne, plecaki, etui na telefony, plakaty aż po puzzle i wiele, wiele innych. :)
Mają naprawdę bogaty asortyment.



Odwieczny problem kobiety - nie mam się w co ubrać, właśnie został rozwiązany. シ
Uwielbiam otaczać się pięknymi rzeczami i mimo, że moja szafa pęka w szwach, to ja i tak uzupełniam "braki". 
U mnie wybór padł na gotową już koszulkę ze złotym napisem.
Już dawno nikt mnie tak nie dowartościował jak koszulkomat. シ

Wiem, że jestem niezastąpiona i ogólnie złotą dziewczyną jestem, ale teraz jest to chociaż nie do podważenia. :D
Koszulka pięknie się prezentuje i czuję, że będzie często wychodzić z szafy. :)

Koszulka jest wykonana z dobrej jakości materiału, jest w 100% bawełniana.
Po praniu się nie rozciąga a nadruk pozostaje w stanie nienaruszonym.
Napis jest trwały i nawet mimo wielu prań nie pęka i nic się z nim nie dzieje.
Mam manie prania świeżo kupionych rzeczy i jak widzicie nic się z nią nie stało i wygląda tak jak powinna. :)
Rozmiar się zgadza z tym, którym nosze na co dzień. :)
Na metce są wszystkie informacje dotyczące dbania o tę część garderoby. :)
Co do samej koszulki to jest bardzo wygodna, przyjemna w dotyku oraz dopasowuje się do mnie. :)
Na stronie zamieszczona jest dokładna tabela rozmiarów, więc nie jest problemem wybranie odpowiedniego dla nas i zamówienie - nie ma obaw, że przesyłka, która dojdzie będzie np za mała.
Według mnie mimo, że  nie jest mojego projektu jest niepowtarzalna, nie spotkałam jeszcze osoby na ulicy w takiej koszulce.

Tak sobie myślę, że taki t-shirt może stać się świetnym pomysłem na prezent czy to na dzień kobiet czy nawet na urodziny dla jakiejś bliskiej nam "złotej kobiety". シ
W każdym bądź razie ja bym się na pewno z takiego prezentu nie pogniewała.



Cena to 40 złoty co według mnie jest taką "normalną" ceną.
Znajdziecie ją TUTAJ.

Sklep koszulkomat daje nam wiele możliwości.
Każdy znajdzie tutaj dla siebie coś odpowiedniego.
Możecie wykorzystać własne zdjęcia, wybrać coś z gotowych wzorów lub wybrać po prostu już gotową koszulkę lub inny wybrany przez siebie produkt.
Jest to sklep dla osób, które lubią wyróżniać się z tłumu oraz niestandardowe i niepowtarzalne wzory.
Nadruki są wykonywane metodą bezpośrednią DTG, dzięki czemu zyskujemy na trwałości i jakości.

Tusze, które są wykorzystywane do drukowania napisów oraz grafik i tworzenia przeróżnych wzorów są bezpieczne i nietoksyczne, wolne od szkodliwych związków.

A co jest jeszcze fajnego, to to, że możemy wybrać spośród kilku rodzai koszulek czy bluz według własnych gustów i upodobań.
Znajdziemy na stronie również koszulki dla mężczyzn ale i dla dzieci.
Zachęcam Was do odwiedzenia tego sklepu. 
Może i Wam wpadnie coś w oko. :)
Ja bym najchętniej przygarnęła wszystko. 


Jak Wam się podoba moja nowa zdobycz?
Osobiście jestem bardzo zadowolona, chociaż przyznam, że wybór nie był łatwy i taki oczywisty. ツ
Na co wy stawiacie przy wyborze i zakupie garderoby?

Buźka. :*

4 komentarze:

  1. Super ta koszulka :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest! Zaraz zajrzę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koszulki z napisami (akurat o nich napisałam post na bloga z czym je łączyć)! Pozdrawiam :D

    I zapraszam do siebie:
    https://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger