kwietnia 01, 2018

Wielkanoc '18.

Czym jest Wielkanoc?
Według mnie, jest to kolejna okazja do zwolnienia tempa i spędzenia z rodziną czasu trochę innego i więcej niż zwykle.
Jest to okazja, żeby poczuć się wyjątkowo, sprawić aby dzień ten wyglądał inaczej niż te, które nadchodzą codziennie przynosząc nam nowe i nieznane.
Lubie celebrować te ważne, rodzinne momenty.
W tym roku odpuściłam sobie wielkie porządki, nie to jest dla mnie najważniejsze.

Dziś jest właśnie taki dzień, kiedy dobrze jest zwolnić i skupić się na rzeczach naprawdę istotnych.
Wszystko rodzi się na nowo.
Wszystko jest takie samo, a jednak inne.
Wielkanoc nie tylko kojarzy mi się z jajkami, rzeżuchą oraz z lanym poniedziałkiem, a przede wszystkim moim pierwszym skojarzeniem jest rodzina, wiosna, śpiew ptaków, długie spacery z rodzinką oraz bazie, które dla mnie są nieodłącznym akcentem tych świąt.


Chciałabym Wam życzyć z okazji 
tegorocznych Świąt Wielkanocnych
zdrowia bo ono jest najważniejsze,
 radości, spokoju, uśmiechu, 
miłości oraz ciepła rodzinnego.


Buziaki. ;*

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twoje podejście do Wielkanocy! :)
    Wszystkiego dobrego kochana.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny post, wszystkiego dobrego na swieta!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koszyczek i pięknie opisałaś znaczenie świąt Wielkiej Nocy :) Chrystus Zmartwychwstał a my razem z Nim <3 trzeba się cieszyć, napełniać serce pozytywną energią :) Wesołych Świąt Kochana <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger