kwietnia 15, 2018

Kawałek serca, kilka wolnych chwil + stara szafka = kuchenka diy

Uwielbiam drewniane zabawki a jeszcze bardziej takie, które można zrobić samodzielnie.
A gdyby tak połączyć obie te kwestie?
Wtedy powstaje takie oto cudo! :)



Jeszcze będąc w ciąży, wiedząc już, że będzie dziewczynka, wymyśliłam sobie, że w jej pokoju będzie stała drewniana kuchenka i to nie taka kupna właśnie samodzielnie wykonana.

Mój tata, który z zawodu jest stolarzem, przyszedł nam z pomocą i spełnił moje małe marzenie.
Byłam główną sprawczynią całego zamieszania, także i pomysły na różne elementy również były moje.









Amelka jest zakochana w tej kuchence i spędza przy niej niemalże cały dzień i tak co dzień. :)
Mała Pani domu mi rośnie. 




Co jakiś czas przychodzą mi jeszcze pewne pomysły do głowy, jakie elementy mogą jeszcze bardziej uatrakcyjnić jej ogólny wyraz. 
Np jednym z pomysłów są dwa haczyki z boku na mały ręczniczek a drugi na rękawice kuchenną.


Tak prezentowała się na samym początku od razu po metamorfozie. :)




Wystarczy niepotrzebna szafka, kilka drobiazgów, farby, kilka wolnych chwil oraz odrobiny wyobraźni.
Jest to dość tanie rozwiązanie ale za to jakie efektywne. :)
Nie jest taka jak te, które możemy zobaczyć w sklepie, ale dla mnie i tak jest najpiękniejsza. :)



Podoba Wam się?
Lubicie takie "meble" w dziecięcym pokoju?
A może macie jakiś pomysł co można jeszcze do niej "dodać"?

Buziaki ;*

6 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem! :) Uwielbiam jak ktoś tworzy własnoręcznie takie cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER pomysł!!! Jeśli kiedyś doczekam się potomstwa też chciałabym robione zabawki, drewniane klocki i dziergane przytulanki!! MEGA FAJNY POMYSŁ!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kuchenka:) Amelka wyrośnie na wzorową gospodynię:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kuchnia, moj żbik ma zestaw do majsterkowania ale w ogóle nie jest nim zainteresowany:/

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka fajna kuchnia, miałam kiedyś coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł! Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger