kwietnia 07, 2018

Umiejętności, które powinna posiadać każda kobieta.

Świat kobiet wcale nie jest taki prosty i kolorowy jak mogło by się wydawać na pierwszy rzut.
Ale jeśli będziemy mieć pewne umiejętności w małym palcu, to będziemy mogły powiedzieć, że jesteśmy najszczęśliwsze i najbogatsze.
Posiadając niżej wypisane umiejętności, będziemy żyć szczęśliwiej i pewniej.


  1. Mówić "nie" - zdolność odmawiania to ogromna sztuka, a jeszcze zrobienie tego w taki sposób, aby nikt nie poczuł się urażony to nie lada wyczyn. Nie wszyscy to potrafią. To właśnie kobiety w pierwszej kolejności powinny posiadać właśnie taką umiejętność.
  2. Odpoczynek - nie mówię tutaj o leżeniu i wpatrywaniu się w telewizor. Jak zapewnić odpoczynek naszej głowie? Ile ludzi tyle metod, może być joga albo szydełkowanie. Decyzja należy do nas.
  3. Pozytywne myślenie - wszystko zaczyna się w głowie. Bez uśmiechu na twarzy i pozytywnego myślenia daleko nie zajedziemy i ledwo rozpocznie się nowy dzień my już będziemy sfrustrowane i zmęczone a przecież świat należy do nas!
  4. Oddzielenie rzeczy ważnych od pilnych - nie wszystko jest do zrobienia na już. Sama do nie dawna miałam z tym duży problem. Dojrzałam do tego, że świat nie zawali się gdy jeden dzień odłożę pewne obowiązki na bok, a w zamian tego spędzę popołudnie na zabawie z dzieckiem, poświęcając jej w pełni swoją uwagę.
  5. Radzenie sobie ze stresem - nasza codzienność jest obarczona niesamowitym stresem. Każda z nas powinna mieć jedną skuteczną metodę na to jak sobie z nim radzić. 
  6. Wielozadaniowość - ten punkt powinien być zaznaczony np, na czerwono. Dlaczego? A to dlatego, że nie ma chyba na świecie kobiety, która tego nie potrafi. Codziennie mamy na swojej głowie milion obowiązków i zadań do wykonania na już i w tej samej chwili co kilka innych rzeczy. Jak mam się rozdwoić? Nie powiem Wam jak, ale powiem, że czasem mi się to udaje. :) 
  7. Dobra organizacja - aby ogarnąć ogrom tych wszystkich zajęć, które codziennie są postawione na naszej drodze, trzeba mieć gruby notes albo kalendarz, aby dobrze zorganizować sobie całą pracę, tylko to gwarantuje 100% sukces. :)
  8. Ekspresowy makijaż - lubimy ładnie wyglądać, mieć wyraziste oko czy pomalowane usta, tylko często brakuje nam zwyczajnie na to czasu. Ja nauczyłam wykorzystywać na to góra 10 minut, a efekt jest zadowalający. :)
  9. Bycie sobą - mam wrażenie, że dzisiejszy świat powoli wariuje. Wszędzie gdzie tylko to możliwe, znajdziemy idealne kobiety, szczupłe, z długimi nogami i pięknymi włosami. Idealizm to chyba przewodnie hasło tej pokręconej ery. Według mnie najważniejsze to być sobą! Sama nie jestem idealna, ale nie próbuję być kimś kim nie jestem.

Może jest coś co powinno zostać jeszcze dopisane do powyższej listy?
A może jest tu coś z czym się nie zgadzacie?
Piszcie w komentarzach. :)

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem nic dodać nic ująć, każda kobieta powinna mieć własne zdanie i nie bać się go wyrażać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobiety mają tyle umiejętności ,że chyba już wystarczy to co napisałaś :-)
    I kilka etatów na dokładkę i tym sposobem jesteśmy bardzo zdolne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ! :) Kobiety są nie do pokonania! Teraz już jako mama przekonałam się o tym całkowicie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoj post .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger