października 20, 2020

Uśmiech na każdy dzień w pigułce.

Ja już powolutku jedną nogą a przede wszystkim myślami jestem w grudniu i w temacie świątecznym. 
Nie lubię zostawiać sobie tematu prezentów świątecznych na ostatnią chwilę, dlatego zabieram się za to odrobinę wcześniej i staram się mieć już przygotowaną listę prezentów dla bliskich i ewentualnie powoli ją kompletować, żeby później nie gnać na złamanie karku w ostatniej chwili. 


Kiedy się tak zastanawiałam co i komu podarować pod tegoroczną choinkę, znalazłam fantastyczną książkę - "365 uśmiechów dla Ciebie".
Jest to swego rodzaju album z pięknymi fotografiami oraz z cytatami czy fragmentami wierszy na każdy dzień roku. 
W tej dość grubej propozycji, bo liczy ona aż 392 strony, znajdziemy myśli wielu autorów np.: Oscar Wilde, Groucho Marx, Woody Allen, Marion Jones, Johnny Depp czy Sam Ewing.


"Wszyscy chcą zbawiać świat, 
ale tylko nieliczni pomagają mamie zmywać naczynia."
~Roland Topor

Mam wrażenie, że w dzisiejszym świecie, coraz trudniej o uśmiech.
Ludzie zapominają o uśmiechu, a jestem o tym w stu procentach przekonana, że to właśnie on potrafi zmienić świat na odrobinę lepszy - piękniejszy.
Z racji tego, że jest to towar deficytowy, postanowiłam podarować bliskim uśmiech. =)

"Szaleństwo:
wykonywanie tej samej 
czynności bez końca
i spodziewanie się, że da to odmienne rezultaty."
~Albert Einstein

Przy porannej kawie, myśl na dany dzień i od razu stanie się on piękniejszy.!
Jestem tego pewna! =)


Do takiego prezentu powinnam chyba dołączyć wygodne buty i różowe okulary. =)
Co o tym sądzicie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger