września 29, 2020

Niespodzianka na dzień chłopaka - bluza na chłodne, jesienne wieczory.

Już jutro, bo 30 września będzie dzień chłopaka i mimo, że nigdy nie robiliśmy sobie prezentów z okazji takich dni, to w tym roku postanowiłam zrobić mężowi niespodziankę, a że dni będą robić się coraz chłodniejsze, zdecydowałam się, że prezentem będzie bluza ale inna, niż te które można dostać stacjonarnie, bo z napisem. 

Wiecie, że uwielbiam rzeczy, które mają niepowtarzalne nadruki i wiele takich ubrań kryje się w mojej szafie, ale i mój M. lubi tego typu nadruki, więc przewertowałam wzdłuż i wszerz stronę top koszulki i wybrałam, chodź nie było to takie proste, ponieważ kilka wzorów wpadło mi w oko. 
Dlaczego wybór padł właśnie na ten produkt? 
Nadciąga do nas jesień- jest coraz chłodniej a dni coraz krótsze, więc wiadomo, że bluza w tym okresie to rzecz, z którą nikt się nie rozstaje. 
Aby ta jesień była piękna, bluza nie mogła być zwykła. 
Ostatecznie postawiłam na bluzę bez kaptura z napisem "Łobuz kocha najbardziej".
Wzorów jest mnóstwo, więc z pewnością każdy znajdzie coś wyjątkowego a za razem odpowiedniego dla siebie. 
Jest świetnie wykonana a w składzie ma 65% bawełny i 35% poliestru.
Nadruk się nie spiera, a to przy tego typu rzeczach dla mnie jeden z najważniejszych aspektów.
Został on wykonany na najnowszych maszynach, co gwarantuje trwałość nadruku, ale warto także wspomnieć że czerń bluzy nie blaknie pomimo wielu prać. 
Wybrałam rozmiar 3XL, odnoszę jednak wrażenie, że jest dość szeroka, nawet jak na taki rozmiar. 

Taka bluza to także świetny ale i praktyczny prezent na Mikołaja czy pod choinkę. 


Robicie prezenty swoim chłopakom czy odpuszczacie sobie tego typu święta? 
Jaki upominek dostaną jutro Wasi mężczyźni?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger