marca 22, 2020

Naturalne zakupy w sklepie internetowym - łatwo, szybko i ekologicznie

Bardzo lubię i doceniam produkty naturalne z certyfikatami eko.
Lubię wiedzieć co jem i co kupuję. 

I pewne przetwory robię sama bo lubię i mam pewność, że nie ma tam żadnej chemii. 
Jednak nasze życie pędzi tak szybko, natłok obowiązków, że człowiek nie jest wstanie zrobić wszystkiego sam.
Dlatego stojąc przy sklepowej półce decyduje się i sięgam tylko po produkty najwyższej jakości. 
I z naturalnym składem, w którym nie kryją się żadne szkodliwe substancje. 

Zakupy, które widzicie na zdjęciu, pochodzą ze sklepu ze zdrową żywnością bee.pl

Jest to sklep z ogromnym asortymentem i znajdziemy tu zarówno zdrową żywność, suplementy diety, naturalne kosmetyki jak i książki czy zabawki. 

Szeroki asortyment sprawia, że wszystko co potrzebujemy dostępne jest w jednym miejscu, przez co możemy zrobić jedne duże zakupy, uzupełniając domowe pustki.
Są to zakupy online więc mamy w tym przypadku kilka dodatkowych plusów. =)
Oszczędność czasu, ponieważ nie musimy wychodzić z domu i stać w ogromnych kolejkach czy jeździć np po kilku sklepach w poszukiwaniu różnych produktów.
Oszczędzamy także pieniądze, ponieważ ceny są bardzo atrakcyjne, w odróżnieniu do wielu stacjonarnych sklepów a dodatkowo zakupy są nam dostarczane pod same drzwi. 

Zakupy są bardzo proste i intuicyjne a strona przejrzysta z czytelnym i łatwym podziałem na kategorię.
Mamy do wyboru kilka możliwości dostawy: kurier lub odbiór w paczkomacie.

Paczka przychodzi w ekspresowym tempie i naprawdę dobrze zapakowana, więc nie ma mowy o stłuczeniu czy uszkodzeniu a dodatkowo nie użyto do zapakowania ani grama plastiku.


Produkty, które wybrałam są stałymi na naszej liście zakupów.
Więc do mojego koszyka wpadła:
Pasta orzechowa oraz krem ciasteczkowo-orzechowy idealnie sprawdzą się nam do deserów ale i naleśników.
Ostatnim czasem bardzo zaprzyjaźniliśmy się z humusami, więc wybrałam z pomidorami oraz kolendrą. 
Idealnie sprawdzą się jako dodatek do szybkiej przekąski, np podczas niezapowiedzianej wizyty. =)
Makaron trójkolorowy wybrałam specjalnie z myślą o Amelce, ponieważ jest on z postaciami Myszki Miki, czyli jej ulubionymi bohaterami.
Kasza jaglana, również musiała się u nas znaleźć, ponieważ schodzi ona u nas w dużych ilościach. 
Bardzo lubię podjadać i jest to moją ogromną zmorą, dlatego staram się aby pod moją ręką były migdały, suszona żurawina czy orzechy w karmelu. 
I te trzy rzeczy pojawiły się u mnie w ogromnych, kilogramowych opakowaniach. =)
Na końcu wybrałam dwie herbaty, jedna jest z firmy teekanne, ponieważ bardzo je lubimy a drugi wybór padł na nowość Pukka relax, jest to herbata, która koi zmysły i uspokaja a w dodatku przepięknie pachnie ziołami.
Jako niespodziankę otrzymałam czystka, którego piję już od dawna, więc na pewno się przyda. 


Nie są to moje ostatnie zakupy w tym sklepie. =)
A może wolicie zakupy w sklepach stacjonarnych?

4 komentarze:

  1. Super zakupy :) Orzeszki ziemne w karmelu to mój ulubiony przedmiot na Twoim zdjęciu. Pytanie: jak przyrządzasz robisz kaszę jaglaną? Mi zawsze wychodziła tak kwaśna, że przestałam kupować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam takiej sytuacji. Przygotowuję ją według sposobu, który znajduje się z tyłu na opakowaniu. A używam jej do krupniku czy podaję z gulaszem. Pozdrawiam =)

      Usuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger