maja 26, 2019

Ulubione i najczęściej wykorzystywane teksty przez Nasze Mamy.

Pewne sytuacje stały się dla mnie jasne dopiero kiedy sama zostałam mamą.
Tak naprawdę, to teraz, zbiegiem czasu naprawdę rozumiem to co wtedy mówiła do mnie moja mama.
W jednym miejscu zebrałam wszystkie teksty, które sama słyszałam od mojej mamy a i te, które sama teraz często powtarzam Amelce. :D
Czas start !


  1. Bo ja tak mówię.
  2. Bozia rączek nie dała?
  3. Będziesz siedzieć przy stole tak długo, aż zjesz.
  4. Czy ja mówię po chińsku?
  5. Ciekawe co jest w tym telefonie, że tak się do niego śmiejesz.
  6. Do Ciebie się dodzwonić to gorzej, niż do prezydenta.
  7. Dom to nie hotel.
  8. Gdyby nie ja, to już dawno byście brudem zarośli.
  9. Ja już znam te twoje zaraz.
  10. Jak będziesz miała swoje dzieci to zobaczysz.
  11. Jak Ci się nudzi, to się rozbierz i pilnuj ciuchów.
  12. Jak ja tego nie zrobię to nikt tego nie zrobi.
  13. Jak zaraz nie posprzątasz w pokoju to Ci to wszystko przez okno wyrzucę.
  14. Jak będziesz coś chciała, to też Ci powiem zaraz.
  15. Kiedy ja byłam w twoim wieku...
  16. Nie wygrałam nóg na loterii.
  17. Nie obchodzi mnie kto zaczął.
  18. O której to się wraca do domu?
  19. Poczekaj tylko jak tata wróci.
  20. Tak? To poczekaj, jeszcze będziesz coś chciała.
  21. Ty nie jesteś wszyscy.
  22. Ubierz się, bo mi zimno jak na Ciebie patrzę.
  23. W tym domu, nikt mnie nie słucha.
  24. Wyjmij tę łyżeczkę, bo sobie oko wydłubiesz.
  25. Zjedz mięso a ziemniaki możesz zostawić.
  26. Zostaw to. To jest na święta.
  27. Za kilka lat wspomnisz moje słowa.
  28. Za dobrze się ze mną masz.
  29. Zaraz wyjdę z siebie i stanę obok.
  30. Załóż kapcie, bo nie dopiorę tych skarpet.

Wszystkim Mamom z okazji dzisiejszego święta życzę samych pięknych dni i wszystkiego co najlepsze ! =)


A jakie teksty Wy słyszeliście najczęściej z ust swojej mamy? ツ

Buźka ;*

4 komentarze:

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger