maja 17, 2019

Ciasteczka z masłem orzechowym

Uwielbiam masło orzechowe i używam go w kuchni do wielu przepisów.
To samo tyczy się ciasteczek. シ

Wiadomo nie od dziś, że jestem łasuchem i uwielbiam wszystko co słodkie, więc nie może zabraknąć małego co nieco. 

Ciasteczka są kruche i chrupiące.
Z jednej porcji wychodzi ich całkiem sporo, chodź u Nas w domu nie poleżą one zbyt długo, bez znaczenia na ich ilość.


Składniki:
  • masło orzechowe - 450 g (1 słoik) 
  • mąka pszenna - 270 g
  • cukier - 250 g
  • cukier waniliowy - 1 łyżka
  • proszek do pieczenia - 1/2 łyżeczki
  • jajka - 2 szt.
Przygotowanie:
Do miski przełożyć masło orzechowe ze słoika, dodać cukier, cukier waniliowy oraz wbić jajka.
Wszystkie składniki ze sobą połączyć mikserem.
Dosypać przesianą wcześniej mąkę wraz z proszkiem do pieczenia a następnie zagnieść ciasto.
Z ciasta zrobić małe kuleczki, ułożyć je na blaszce wyłożonej papierem, a następnie spłaszczyć je ręką.
Wzorek na ciasteczkach powstał za pomocą widelca. 
Ciasteczka piec przez 15 minut w 180 stopniach.
Poczekać, aż ciastka ostygną i przełożyć je do puszki lub słoika.

Gotowe! シ

7 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo apetycznie :) Z chęcią je upiekę ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak smakują? Czy też są takie słonawe czy jednak pozostałe składniki zmieniają trochę ich smak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ☺️ fantastycznie że dajesz przepis , na pewno go wypróbuję , ja też uwielbiam masło orzechowe. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis wydaje się naprawdę prosty więc na pewno przetestuję! :)
    https://dagmarawpodrozy.health.blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny przepis, dawno nie jadłam takich domowej roboty ciasteczek :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż zapiszę sobie ten przepis! Coś niesamowitego ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielka szkoda, że nie miałam możliwości przeczytać tego przepisu wcześniej, bo niedawno zmarnowało mi się pół słoika masła orzechowego :( Dodaje do zakładek na przyszłość! Ze pewnością pyszne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger