maja 07, 2019

Ona & On - Zagarki od Promki24.pl


Uwielbiam biżuterię ale i lubię zegarki.
Uważam, że zegarek tak samo jak i np bransoletka to Nasz "element dekoracyjny". 

Jak każda kobieta, mam w swojej torebce wiele skarbów i dużo szybciej jest zajrzeć na zegarek(i sprawdzić, która godzina), który ma się na ręce, niż znaleźć telefon w otchłani torebki. 

Tym razem postanowiłam zrobić prezent nie tylko sobie ale i mojemu mężowi.
I postawiłam na dwa zupełnie inne zegarki, dla zupełnie dwóch, innych osobowości.



Na pierwszy rzut wezmę zegarek męski Curren.

Męski, militarny i bardzo "ciężki" wizualnie. =)

Jest wodoszczelny, co jest na plus. 
Wykonany został ze skóry oraz stali nierdzewnej.

Jestem rozczarowana jednak pewnymi, drobnymi elementami.
A mianowicie na stronie cyfry na tarczy oraz wskazówki są białe, natomiast na zegarku są one w kolorze szarym przez co zlewają się z tarczą i są małą czytelne.
Godzinę sprawdzić można jedynie do zmroku, później nic na nim nie zobaczycie.





Moim drugim wyborem był damski zegarek w zupełnie innym wyglądzie, niż bym się sama po sobie tego spodziewała, marki Oktime.

Jest bardzo dziewczęcym ale i wdzięcznym zegarkiem, który mimo swojej kolorystyki do wszystkiego pasuje i tym samym "rozwesela" nawet ciemną stylizację.

Nie można mu odmówić uroku.
Pięknie prezentuje się na ręce.
Pasek jest wykonany ze skóry a obudowa jest metalowa.
Lubuję się w ciemnych ubraniach, więc to różowo-błękitne cudo, jest moim idealnym dopełnieniem.


Czym wyróżnia się sklep Promki24.pl?

Przede wszystkim różnorodnym asortymentem oraz niewygórowanymi cenami.
Znajdziemy nie tylko zegarki czy biżuterię, ale przede wszystkim elektronikę w dużo niższych cenach, niż gdziekolwiek indziej.

Warto wspomnieć, że towar wysyłany jest do 24 godzin od złożenia zamówienia.

Sklep wychodzi klientom na przeciw i dlatego ich asortyment jest bogaty oraz bardzo różnorodny. 

Znajdziemy tam takie zakładki jak, np: elektronika, gadżety, dla dzieci, do domu, do auta oraz turystyka. 
W zakładce turystyka, kryją się przeróżne miejsca i propozycje na wycieczki i zwiedzanie świata.

Wskoczcie na stronę Promki24.pl i sami przekonajcie się, że warto. 


Jakie są Wasze gusta?
Wolicie zegarki delikatne, klasyczne czy z pazurem?

Bajo. ツ

2 komentarze:

  1. Śliczne zegarki szczególnie podoba mi się ten różowo-niebieski :) Ja stawiam na zegarki mocne, złote :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zegarki :) zakochałam się w tym różowym!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger