czerwca 22, 2018

Prezentowa zagwozdka - Prezenty.pl

Ci którzy mnie czytają od dawna i są na bieżąco ze wszystkimi wpisami pewnie nie są zaskoczeni dzisiejszym wpisem.
Uwielbiam wszystkie największe pierdoły tego świata.
Natomiast jeśli chodzi o wybór odpowiedniego prezentu dla moich bliskich, to tutaj zaczynają się schody.
Mam przeogromną rozterkę stojąc w sklepie i mając wybrać coś co ucieszy nie mnie, a bliską mi osobę.
Wiadomo, że są gusta i guściki dlatego wiem, że wybór idealnego upominku to nie tylko mój problem.


Jutro, jak wiadomo, jest Dzień Ojca, postanowiłam więc przekopać internet wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu inspiracji.
Zatrzymałam się na sklepie Prezenty.pl.
Czym się charakteryzuje ten sklep na tle innych?
W asortymencie znajdziemy ogrom pomysłów i upominków na każdą kieszeń, zarówno tych tańszych jak i tych nieco droższych.
Zapoznanie się z ofertą tejże oto firmy zajęło mi półtorej godziny. ツ



Strona jest bardzo przejrzysta, co pozwala w łatwy sposób odnaleźć interesujący nas produkt.
Wszystko jest posegregowane i przydzielone do danej kategorii.
A coś co szczególnie mnie zaskoczyło, to to, że na tej stronie znajdziemy także zakładkę "przeżycia".
Kryją się pod nią nie przedmioty, a bony na różnego rodzaje wyjścia i atrakcje.
Wydaje mi się, że jest to niestandardowy, a zatem zaskakujący prezent niespodzianka. 
Dla każdego coś miłego.

A zatem co znalazło się w paczce, która zawitała w moje progi?



Na pierwszy ogień poszła szklanka do piwa z grawerem.
Mój tata jest przeogromnym smakoszem piwa, uznałam, że będzie to prezent trafiony w sam środek. 
Dodatkowo szklanka posiada grawer, który sprawia, że przedmiot jest jeszcze bardziej "osobisty".
Pojemność takiego naczynia to 0,5 l.
Możecie znaleźć go TUTAJ.



Stałam się ostatnim czasem przeogromną maniaczką ozdobnych poduszek.
Ostatnio jest ich tutaj dość sporo.
Wielkim plusem tej, którą widzicie powyżej jest to, że poduszka posiada poszewkę, którą można bez problemu ściągnąć i po prostu wyprać.
Rozmiar to 40x40.
Jest wykonana z przyjemnego materiału.
Jest to prezent dla drugiego taty i mam nadzieję, że spodoba mu się tak jak i mi. :)
Znajdziecie ją TUTAJ.





Ostatnio tego typu słoiki do napoi stały się bardzo popularne i dostępne są niemal w każdym sklepie, ten jednak wydał mi się bardziej oryginalny i gadżeciarski.
Idealny na okres letnio-wakacyjny. ツ
Pojemność to około 450 ml- według mnie tak w sam raz.
Jedynie na co warto zwrócić jeszcze uwagę, to to, że na stronie jest on przedstawiony zupełnie inaczej.
Według mnie pokazany jest jako ananas, a jak możecie zauważyć na wcześniejszym zdjęciu, jest to szklanka-kaktus.
Dostępna jest TUTAJ.



Skarbonka stała się gadżetem, który wywołał ogromną falę śmiechu i radości, przedewszystkim dlatego, że był to prezent dla najmniejszej. :)
Odkąd zostałam mamą, stałam się ogromną miłośniczką wszystkiego co przypomina kształtem lub jest w jednorożce. :D
Dlatego nie mogło zabraknąć tej przepięknej skarbonki u Nas w paczce.
Co mnie bardzo zadowala, to to, że skarbonka nie jest ceramiczna tylko wykonana jest ona z grubego plastiku.
Poprzednią skarbonkę, którą miała Amelka skończyła marnie, ponieważ była ceramiczna i rozsypała się w drobny mak.
Tego przezabawnego stwora dostaniecie TUTAJ.


Co do samego sklepu, obsługi oraz przesyłki to jestem zachwycona.
Przemiła obsługa, sama byłam w ścisłym kontakcie mailowym.
Czas realizacji trwa od 3 do 5 dni. 
Swoje zamówienie złożyłam w piątek i od razu zostało przyjęte do realizacji.
We wtorek paczka została wysłana, a w środę w południe paczkę miałam już w rękach.
Muszę jednak podkreślić, że zamówienie idzie do nas prosto z Niemiec, więc tym bardziej jestem zaskoczona szybkością dostawy. 

Znany jest Wam sklep Prezenty.pl?

A może macie taki sam problem z wybraniem idealnego upominku na prezent?
Z czystym sumieniem mogę Wam polecić to miejsce.
Buziaki ;*

2 komentarze:

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger