czerwca 08, 2018

Na ratunek suchej, dziecięcej skórze - Mustela

Według mnie, wszystko zaczyna się od właściwej pielęgnacji, w szczególności jeśli chodzi o delikatną skórę naszych najmłodszych.

Mimo, że Amelia w marcu skończyła dwa lata, to ja dopiero niedawno odkryłam i poznałam firmę Mustela i wtedy zaczęłam zgłębiać swoją wiedzę.



Wchodząc do sklepu i rozglądając się po półkach z kosmetykami dla niemowląt, można dostać oczopląsu.
Kiedy na samym początku kompletowałam wyprawkę dla malutkiej to czułam się jak dziecko we mgle.
Na szczęście z pomocą przyszła mi mama i w efekcie końcowym zdecydowałam się wybrać kosmetyki, z których kiedyś korzystała również moja mama kiedy to ja byłam jeszcze dzieckiem.
W tamtym momencie wybrałam według mnie najbezpieczniejszą z opcji.
Nie zastanawiałam się nad innymi rozwiązaniami.

Natomiast na ten moment mamy już przetestowanych kilka innych firm, ostatnio także przyszedł czas na kosmetyki mustela.
W naszej łazience zagościła linia przeznaczona do skóry suchej, aż wstyd się przyznać, że nie znałam wcześniej tej firmy.
Od 3 tygodni używamy kosmetyków od mustela.pl a swoje zdanie już mamy wyrobione, dlatego postanowiłam się nim z Wami podzielić.



W paczce niespodziance znalazły się 4 produkty. 



Zapraszam do przeczytania. ツ

1. Krem odżywczy z Cold Cream - w tubce 40 ml.
Buzia najbardziej narażona jest na czynniki zewnętrzne, a ten krem ją przed nimi chroni.
Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania.
Nie jest tłusty jak wszystkie inne kosmetyki tego typu.
Sama czasem z niego korzystam, ma przyjemny, delikatny zapach. ツ
Krem jest w wygodniej i poręcznej tubce, która zmieści się nawet do małej torebki, często Nam towarzyszy. :)



SKŁADNIKI I NATURALNOŚĆ: 
Nowa formuła
Chroniony patentem kompleks odżywczy:
Avocado Perseose, chroniony patentem naturalny składnik aktywny: wzmacnia barierę skórną, nawilża i chroni bogactwo komórkowe skóry Ceramidy i Cold cream: 
pomagają w odbudowie i ochronie warstwy hydrolipidowej skóry
• Masło shea: koi i odżywia naskórek
• Olejki roślinne: odżywiają (bogate w sterole, źródło niezbędnych kwasów tłuszczowych) 95% składników pochodzenia naturalnego*

SKŁAD: AQUA /WATER/EAU, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYGLYCERYL-2-DIPOLYHYDROXYSTEARATE, GLYCERIN, HYDROGENATED COCONUT OIL, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D’ABEILLE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, STEARALKONIUM HECTORITE, MAGNESIUM SULFATE, NYLON-6, PARFUM (FRAGRANCE), GLUCONOLACTONE, LECITHIN, SODIUM BENZOATE, PROPYLENE CARBONATE, TOCOPHEROL, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) FRUIT EXTRACT, CALCIUM GLUCONATE, CERAMIDE NP, PHYTOSPHINGOSINE, CITRIC ACID.


2. Odżywcze mydło z Cold Cream - w kostce 150 g.
Prawdę mówiąc mydeł używamy rzadko ale za to na wyjazdach sprawdza się świetnie.
Zajmuje mało miejsca a jest świetnym zamiennikiem dużych nieporęcznych na wyjazdach butelek.
Dokładnie oczyszcza skórę malucha.
Dobrze się spłukuje.



SKŁADNIKI I NATURALNOŚĆ: 
• Chroniony patentem kompleks odżywczy:
Avocado Perseose, chroniony patentem naturalny składnik aktywny: wzmacnia barierę skórną, nawilża i chroni bogactwo komórkowe skóry Ceramidy i Cold cream: pomagają w odbudowie i ochronie warstwy hydrolipidowej skóry 97% składników pochodzenia naturalnego*

SKŁAD: ODIUM PALMATE, SODIUM PALM KERNELATE, AQUA /WATER/EAU, PARFUM (FRAGRANCE), PALM ACID, GLYCERIN, SODIUM CHLORIDE, PALM KERNEL ACID, OCTYLDODECANOL, COCOGLYCERIDES, HORDEUM VULGARE EXTRACT/ EXTRAIT D’ORGE, POLYGLYCERYL-2 DIPOLYHYDROXYSTEARATE, PENTASODIUM PENTETATE, TETRASODIUM ETIDRONATE, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, MAGNESIUM SULFATE, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D’ABEILLE, CERAMIDE 3, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) FRUIT EXTRACT, PHYTOSPHINGOSINE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID.


3. Olejek do kąpieli - 300 ml.
Nie miałam nigdy wcześniej takiego kosmetyku w ręce, więc tym bardziej byłam go ciekawa.
Obawiałam się, że będzie pojawiał się problem ze spłukiwaniem ciałka po tym kosmetyku - nie potrzebnie, ponieważ olejek bez problemu zmywa się ze skóry.
Trzeba jednak uważać, gdyż dodając go do wanienki robiła się ona śliska. 
My używamy go bezpośrednio na ciało.
Skóra po kąpieli jest sprężysta, miękka i przyjemna w dotyku.
Ma delikatny zapach.



SKŁADNIKI I NATURALNOŚĆ: 
• Chroniony patentem kompleks odżywczy:
Avocado Perseose, chroniony patentem naturalny składnik aktywny: wzmacnia barierę skórną, nawilża i chroni bogactwo komórkowe skóryNaturalny olejek z awokado, chroniony patentem: pomaga w odbudowie i ochronie warstwy hydrolipidowej skóry
• Gliceryna pochodzenia roślinnego: nawilża i chroni skórę przed utratą wody
• Łagodne substancje powierzchniowo czynne: delikatnie myją zapobiegając wysuszaniu skóry
• Bez dodatku mydła
Formuła biodegradowalna 
89% składników pochodzenia naturalnego*


4. Odżywczy żel do mycia z Cold Cream - 300 ml.
Ogromnym plusem jest opakowanie z pompką, a sam produkt jest bardzo wydajny.
Przeznaczony jest zarówno do ciała jak i włosów i tak z niego korzystamy. シ
Kosmetyk nie szczypie w oczy.
Płyn posiada gęstą, kremową konsystencje.
Świetnie się pieni z czego najbardziej zadowolona jest Melka, ale nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy.
Łatwo się spłukuje.
Delikatnie myję i odżywia skórę.
Efekty nawilżenia są długotrwałe.





SKŁADNIKI I NATURALNOŚĆ: 
• Chroniony patentem kompleks odżywczy:Avocado Perseose, chroniony patentem naturalny składnik aktywny: wzmacnia barierę skórną, nawilża i chroni bogactwo komórkowe skóryCeramidy i Cold cream: pomagają w odbudowie i ochronie warstwy hydrolipidowej skóry
• Łagodne substancje powierzchniowo czynne: delikatnie oczyszczają i nie wysuszają skóry ciała i głowy
• Bez dodatku mydłaFormuła biodegradowalna 
92% składników pochodzenia naturalnego*

SKŁAD: AQUA /WATER/EAU, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM MYRETH SULFATE, COCO-GLUCOSIDE, PEG-3 DISTEARATE, PEG-150 DISTEARATE, GLYCERYL CAPRYLATE, GLYCOL DISTEARATE, PARFUM (FRAGRANCE), POLYQUATERNIUM-10, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D’ABEILLE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, CERAMIDE NP, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) FRUIT EXTRACT.


Podsumowując jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
Największym odkryciem dla mnie jest krem do buzi oraz olejek, po którego sama w życiu bym nie sięgnęła. 

Amelka uwielbia kąpiele, a dzięki wyżej wymienionym kosmetykom, nasze wieczorne rytuały stały się jeszcze przyjemniejsze. シ

Nie wiem jak to się mogło stać, że dopiero teraz natrafiłam na te kosmetyki.Mogę je z czystym sumieniem polecić. :)
U Nas pojawiły się one w wersji dla skóry suchej, ale firma wychodzi na przeciw wszystkim dzieciakom, dlatego znajdziecie również kosmetyki dla maluchów ze skórą normalną, bardzo wrażliwą, skłonną do atopii ale i dla kobiet w ciąży.

Jak dbacie o skórę swoich najmłodszych?
Buziaki ;*



2 komentarze:

  1. Znam te produkty kiedyś bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo muszę kupić je chyba synkowi! Świetnie się zapowiadaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger