czerwca 25, 2018

Moje wakacyjno-letnie plany.

Uczniowie swoje wakacje rozpoczęli już kilka dni temu, wraz z odebraniem świadectwa ukończenia roku.
Osobiście okres wakacyjny mnie nie dotyczy, ponieważ mam je przez cały rok. :D
Moje plany na wakacje ograniczają się raczej do dwóch tygodni, kiedy to mój mąż będzie miał urlop.


Czy Mamy mają wakacje i z czym mi się one kojarzą?
Piękna pogoda, słońce, długie dni, i ogromna energia.
To jest urok lata i uważam, że powinniśmy czerpać z niego pełnymi garściami.
Wiadomo, że z małym dzieckiem wakacje i odpoczynek wygląda zupełnie inaczej, ale wszystko jest do zrobienia.

Ale jakie są moje postanowienia i plany na miesiące wakacyjne?

1. Wrzuć na luz - cały rok pracujemy i pędzimy na najwyższych obrotach. Należy Nam się zasłużony odpoczynek w zwolnionym tempie. Nie zajmujmy głowy, czymś co nie ma znaczenia i  nie przejmujmy się rzeczami, na które nie mamy wpływu.

2. Spontaniczność - uwielbiam planowanie, funkcjonuje mi się wtedy dużo łatwiej, ale czemu w lato z tego chociaż trochę nie zrezygnować? Mniej planować, a częściej robić to na co naprawdę w danej chwili mamy ochotę. Dajmy się ponieść fantazji. :)

3. Ludzie - nasi bliscy, znajomi i rodzina, Ci wszyscy, którzy Nas otaczają również potrzebują Naszej uwagi. Lato i słońce sprzyjają "rodzinnym" spotkaniom. Rozwiązań i pomysłów może być wiele, np grill czy piknik wspólnie zorganizowany będzie świetną okazją na spędzenie ze sobą wspaniałego czasu.

4. Dużo spacerów i zwiedzanie - to jest to, na co szczególnie stawiam w tym jak i w przyszłym miesiącu. Wiele jest takich miejsc, w których jeszcze nie byliśmy a chcielibyśmy być. Mamy teraz możliwość i zamiar to nadrobić. :)

5. Odpoczynek - nie mam w planach wylegiwania się na leżaku całymi dniami, mój odpoczynek ma inną formę i znaczenie. Zamierzam odciąć się od "zbędnej" pracy i realizować po prostu konieczne minimum. Mam w planach cieszyć się każdą wolną chwilką, pozwolić sobie na zasłużony odpoczynek i naładowanie akumulatorów. ツ


Chciałabym Wam ale i sobie życzyć, abyśmy jak najlepiej wykorzystali ten czas i żebyśmy mieli co wspominać.
"Kradnijmy" jak najwięcej tych dobrych chwil. シ

A jakie są Wasze plany na te dwa gorące miesiące?
Buziaki ;*

6 komentarzy:

  1. Oj tak w te wakacje stawiam na czysty spontan, takie jest moje postanowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że Twoja lista naprawdę trafia w punkt. Najpierw miałam ogromne plany, co ja tam zrobię albo i nie, jednak po prostu czasem warto wrzucić na luz i przestać planować, stresować się obowiązkami. To będzie właśnie mój plan: bawić się i korzystać z lata!
    Pozdrawiam,
    Kasia z CZARNO NA KREATYWNYM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już/dopiero od wtorku zaczynam wakacje. Jeżeli chodzi o moje plany to są to praca i na pewno wyjazd, tylko jeszcze nie zdecydowałam gdzie.
    Relaks to coś na co muszę koniecznie postawić w te wakacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, niestety ja w wakacje nie wypoczne. Córka jedzie do Polski na cale lato, a ja do pracy... :/ tak więc dla mnie to nie będa wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne postanowienia i plany, takie w zasadzie proste, dla każdego i na każdą porę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna lista, grunt, to mieć cele. Sama staram się przez cały rok być produktywna i dawać z siebie wszystko dla moich bliskich.

    Zapraszam do mnie: https://littaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger