października 04, 2017

Personalizowany prezent - od siebie dla siebie - z MyGiftDna.pl

Witajcie Kochani. :)
Ostatnio przeszukując internet znalazłam stronę mygiftdna.pl i przepadłam.
Znajdziecie tam ogrom cudowności a dodatkowo są to rzeczy personalizowane, co jest ich ogromnym plusem. 
Znajdziecie tam prezenty na każdą okazję.
Mamy pewność że mamy jedyny i niepowtarzalny przedmiot. :)

Uwielbiam rzeczy peronalizowane.

Co wpadło w moje ręce?

Wybrałam sobie notes z własną personalizacją, który idealnie sprawdzi się jako miejsce na adresy i numery telefonów moich bliskich.

Jestem osobą, która woli trzymać takie rzeczy na papierze.

Prawda że piękny?





Co jest w nim takiego wyjątkowego?

Jest on "nie codzienny", w końcu nie każdy ma taki notes. :)


Jest starannie wykonany, a okładka jest z miękkiego, przyjemnego materiału, dodatkowo w moim ulubionym kolorze. :)
Notatnik jest w formacie A5 i ma 190 stron w kratkę co dla mnie jest ogromnym plusem.
Na pierwszej stronie jest możliwość uzupełnienia swoich danych, telefonu kontaktowego oraz adresu.

Dodatkowym plusem jest to, że istnieje możliwość zapakowania prezentu w ozdobne opakowanie.

Zamówienia są szybko realizowane, bo w ciągu 48 godzin, na terenie całej Polski jak i za granicą.
Przesyła bardzo szybko trafiła w moje ręce.


Polecam Wam zajrzeć na stronę MyGiftDna.pl, na pewno znajdziecie coś ciekawego i oryginalnego na prezent dla bliskich.
Jest w czym wybierać.

Jestem ciekawa co sądzicie o prezentach personalizowanych?

Korzystaliście ze strony MyGiftDna.pl?
Jeżeli nie, to koniecznie zajrzyjcie.

Buziaki. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger