września 30, 2017

Niespodzianka od Minty dot

Witajcie Kochani.
Dziś szczególnie zwracam się do dziewczyn.
Która z Was uwielbia łańcuszki?
Bo ja kocham!
A kto lubi chokery?
Jeżeli tak jak ja, je lubicie, to zapraszam do zapoznania się z ofertą mintydot.pl

Ostatnio dostałam cudowną Przesyłkę, właśnie od Minty dot z okazji ich urodzin.




W moje ręce wpadł choker z przepiękną, srebrną literą, w moim przypadku jest to A, kto Nas czyta od dłuższego czasu lub obserwuje na instagramie, wie dlaczego. ☺

Prawda że piękny?




Niedługo w sprzedaży pojawią się chokery właśnie ze srebrną literą na mintydot.pl
Z okazji ich 4 urodzin dostaniecie -20% na zakupy. :)

Cały urok tkwi w prostocie.

Polecam Wam zajrzeć na stronę i zapoznać się z ich bogatą ofertą.
Jest to Nasza Polska marka.
Z pewnością każdy znajdzie tam coś dla siebie, jak i również biżuteria jest bardzo dobrym pomysłem na prezent dla bliskiej osoby.

Pozdrawiam

Buziaki ;*

Optymistyczna 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger