października 24, 2017

Zdrowa żywność od StraganZdrowia.pl

Witajcie Kochani.
Nie dawno na blogu pojawił się wpis, w którym w roli głównej wystąpiła książka pt " S.O.S - Schudnij Omijając Sport" Kathariny Bachman.
Wspominałam Wam wtedy, że uczęszczałam do szkoły gastronomicznej i temat odżywiania jest mi bardzo bliski.
Postanowiłam złapać więc byka za rogi i wprowadzić do Naszego życia nowe, a przede wszystkim zdrowsze nawyki.
Póki co zaczynamy od drobiazgów.
Wyeliminowując zbędną chemie, glutaminiany, dodatki E zamieniając na 100% produkty.
I tak wpadłam na sklep straganzdrowia.pl
Jest to sklep, który ma naprawdę bogaty asortyment zdrowych produktów.

W ramach współpracy dostałam 2 produkty, które może jeszcze nie wprowadzają za dużo zmian, ale od czegoś trzeba zacząć.

Dlaczego wybrałam sobie akurat te produkty?
Zaintrygowały mnie składem.
W tym przypadku - mniej znaczy więcej.




Syrop malinowy z goździkami i cynamonem.
Ten produkt wpadł w moje ręce z czystej ciekawości.
Powiem Wam, że jestem z niego naprawdę zadowolona.
Wzięłam go z myślą o Amelce, aby dolewać jej kilka kropel do herbatki.
Efekt jest taki, że Amelka go uwielbia, a i również ja często dolewam go sobie wieczorem do gorącej herbaty.
Jest to idealny, jesienny zamiennik dla herbaty z cytryną.

Co znajduje się w jego składzie: 
Cukier, sok z malin, ekstrakt goździka, kwas cytrynowy, ekstrakt cynamonu.
Produkt jest pasteryzowany.
Dodatkowo jest to pojemność 400 ml.


Musli superfoods sport.
Mimo iż sportowcami nie jesteśmy, a ja za sportem w ogóle nie przepadam, to jako Matka Polka jestem codziennie na najwyższych obrotach.
Stragan zdrowia w swojej ofercie oprócz musli superfoods sport ma również musli: koncentracja oraz trawienie.
Jednak ten skład, najbardziej przypadł mi do gustu.
Składniki: 58% płatki owsiane, 21% daktyle suszone kostka, 11% pestki słonecznika, 5% nasiona szałwii hiszpańskiej Chia, 3% amarantus ekspandowany, 2% malina liofilizowana.
Musli jest także bogate w błonnik i białko, co także uważam za plus.
Jako że uwielbiam jogurty naturalne, zdecydowałam się na musli i dosypuję sobie odrobinę właśnie do jogurtu.
Dzięki temu urozmaicam sobie śniadanie zapewniając sobie energii na cały dzień.
Dodatkowym plusem jest próżniowe zamykanie opakowania, dzięki temu mamy pewność, że musli na dłuższy czas zachowa świeżość.
Produktu w opakowaniu znajdziemy 200 g.

Kto jeszcze nie zna tego sklepu? 
To koniecznie wskakujcie.
Jestem pewna że wpadnie Wam coś w oko.
Ja wchodząc na stronę tego sklepu - przepadłam.
Jest tam tyle wspaniałości, że ciężko się na coś zdecydować.
Zapraszam Was na zdrowe zakupy. ツ



Pozdrawiam. ツ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger