czerwca 01, 2017

Miesiąc na zdjęciach - Maj

Cześć Miśki. =)
Postanowiłam że pierwszego dnia każdego miesiąca będę robić podsumowanie.
Mam nadzieję że taka forma wpisów przypadnie Wam do gustu, bo przyznam się że robiłam to pierwszy raz a to naprawdę fajna sprawa! =)

 
A więc zobaczcie jak upłynął miesiąc w moim obiektywie! ;)



Ulubione trampki / Tata wymyślił zabawę / Poranna kawka /DIY - puszki



Wygrana w konkursie / Aniołki na komunie / Przytulaski / Bez



Paczka od Werther's Original / Matka i córka / Ogródkowe cudo / Amelka ❤



Spacer po parku / Promocja 2+2 w rossmannie / Samoloty / Zielono mi



Werther's Original - Pyszne testy zakończone / Ulubione przekąski Amelki / Woda z cytryną i miętą / Odpoczywamy w słoneczku



Dajcie znać jak Wam się podobają takie podsumowania. :)

Buziaki =*

4 komentarze:

  1. Czyli w maju trochę się działo! :D podoba mi się taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis! Podobają mi się te ujęcia, a córka to istny aniołek.
    Pozdrawiam i czekam na więcej podsumowań!
    Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post ! Takie podsumowanie jest bardzo fajne. Podoba mi się !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. =)

Copyright © 2016 Optymistyczna Kobieta , Blogger